  • 1. Data: 2003-02-08 17:36:44
    Temat: Zobowiazanie do naprawienia szkody
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    A co robic w sytuacji, kiedy zawieszono mi kare ze zobowiazaniem do
    naprawienia szkody. Suma jest bardzo duza, zas czas bardzo krotki - 6
    miesiecy. Czy da sie to jakos wydluzyc, czy tez po prostu nie splace w ciagu
    6 miesiec === ide siedziec ? Bede mial kuratora, czy da sie cos z nim
    zalatwic ? Czy ew. wniesienie kasacji (byc moze wystapila BPO - trzeba
    sprawdzic dobrze protokoly) moze cos zmienic ?

    BIZNES > Aktualnosci >>> http://link.interia.pl/f16cc

  • 2. Data: 2003-02-08 17:46:31
    Temat: Odp: Zobowiazanie do naprawienia szkody
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sebastian D-D <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:005001c2cf98$ee902d40$0...@e...net.p
    l...
> [...]
    > zalatwic ? Czy ew. wniesienie kasacji (byc moze wystapila BPO - trzeba
    > sprawdzic dobrze protokoly) moze cos zmienic ?

    a tu masz raczej przechlapane :-) ale lubiacy prawo karne niech sie lepiej
    wypowiedzą :-) nie sądze by cos w tej kwestii mozna bylo zrobic tu odwieszą
    cos tak czuje ...lepiej spłacić bo nawet jak odwieszą i pojdziesz siedziec
    to tak będziesz musiał to uregulowac po wyjsciu ...

    Sandra