  • 1. Data: 2003-02-08 22:31:11
    Temat: Rozpadajaca sie firma1
    Od: "Karotka_19" <t...@r...com>

    Witam
    mam pytanie, jestem wspolwlascicielem spolki firmy *****, od 5 lat,
    od tego czasu bylem okradany przez wspolwlasciciela, poniewaz
    pieniazki przelewane byly na jego konto, a nie na firmowe, i odsetki
    on zabieral, takze oplaty bankowe ktorych tak naprawde nie bylo sam
    sobie robil i zabieral, i mam pytanie, czy za takie umyslne okradanie
    firmy i panstwa moge zrobic cos wspolnikowi, teraz nasza firma sie
    rozchodzi poniewaz ja rozwiazujemy, prosze o szybka pomoc! prosze!!
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-08 23:26:43
    Temat: Re: Rozpadajaca sie firma1
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co piszesz, to trudno nie dojść do wniosku, że zostałeś oszukany.
    Złóż zawiadomienie w Prokuraturze lub na Policji.