  • 1. Data: 2004-04-20 09:25:42
    Temat: etykieta towaru
    Od: "WisT" <s...@k...net.pl>

    Jaki przepis(norma ?) określa zawartość etykiety towaru
    ( np.nazwa,skład itp) wprowadzanego
    do obrotu ?

    WiSt

  • 2. Data: 2004-04-20 12:36:41
    Temat: Re: etykieta towaru
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Ustawa Prawo własności przemysłowej z dn. 30 czerwca 2000 r. (np. art. 120 i
    n.)ust.2. Pewnie chodzi ci o znak towarowy?. Jeśli tak, to w grę wchodzi
    jeszczze:
    1) Konwencja o ochronie własności przemysłowej z 20.03.1883 (Paryż)
    2) Porozumienie madryckie w sprawie międzynarodowej rejestracji znaków
    towarowych z 14.04.1891
    3) Porozumienie nicejskie o międzynarodowej klasyfikacji towarów i usług w
    celach rejestracji znaków z 15.06.1957
    4) Traktat o prawie znaków towarowych z 27.10.1994 (Nicea)
    5) Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Praw Własności Intelektualnej
    6) Dyrektywa nr 89/104 Rady z dn. 21.12.1988 w sprawie zbliżenia
    ustawodawstw Państw Członkowskich w dziedzinie znaków towarowych
    7) Rozporządzenie nr 40/94 Rady z dnia 20.12.1993 o znaku towarowym
    Wspólnoty.
    Pozdrawiam.
    I.

  • 3. Data: 2004-04-20 13:07:10
    Temat: Odp: etykieta towaru
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Pussy <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c635en$90v$...@n...news.tpi.pl...
    > Ustawa Prawo własności przemysłowej z dn. 30 czerwca 2000 r. (np. art. 120
    > n.)ust.2. Pewnie chodzi ci o znak towarowy?. Jeśli tak, to w grę wchodzi

    Wydaje mi sie ze chodzi Mu o zasady etykietowania..
    Przepisy specjalne odnosnie lekarstw i kosmetykow..
    Ogolnie co powinna zawierac etykieta: ustawa o szczegolnych warunkach
    sprzed. konsumenckiej

    pozdrawiam
    mdr

  • 4. Data: 2004-04-20 16:29:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WisT" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki przepis(norma ?) określa zawartość etykiety towaru
    > ( np.nazwa,skład itp) wprowadzanego
    > do obrotu ?

    To zależy od rodzaju towaru i jest w różnych miejscach w związku z tym
    unormowane. napisz, jaki towar chcesz etykietować.

  • 5. Data: 2004-04-20 17:36:13
    Od: "Pioter" <h...@p...onet.pl>

    > Jaki przepis(norma ?) określa  zawartość etykiety towaru
    > ( np.nazwa,skład itp) wprowadzanego
    > do obrotu ?

    Jesli chodzi o importera czy producenta to reguluje to ustawa Prawo
    dzialalności gospodarczej.
    Ponadto ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej
    o kosmetykach
    i dokladnie nie pamietam ale sa jeszcze rozporzadzenia o obuwiu i o produktach
    włókienniczych i pare innych zalenie od towaru