    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Swiadczenia dla samotnej matki?
    Date: Wed, 21 Apr 2004 11:57:45 +0200

    Klementynka wrote:

    > Powinna sie zgłosić do opieki społecznej wtedy dostanie jakies 300-500 zł.
    > Najpierw zrobią wywiad środowiskowy i przyznaja pieniądze.
    > Pozdrawiam

    Tylko jeszcze raz powtarzam.
    JEST ojciec i jego OBOWIAZKIEM jest lozyc na dziecko...

    Ta mil apani ma prawo nic od ojca nie chcec,
    ale WEDLUG MNIE nie powinna dostac od nas (podatnikow)
    w takim razie nic DOKAD nie wystapi przecie ojcu dziecka.

    (choc co prawda nie jest to grupa "moralnosc" a prawo...
    ale chdzo mi o to ze prawo powinno scigac takich
    ojcow "automatycznie", gdy matka wystapi o jakakolwiek pomoc)

    Boguslaw