  • 1. Data: 2004-04-20 08:44:09
    Temat: wspolpraca!!
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Bystra prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub
    adwokatem.Znajomosc zamowien publicznych, doswiadczenie zawodwe, angielski,
    niemiecki. Kontakt k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-04-20 08:52:20
    Temat: Re: wspolpraca!!
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Karolka wrote:
    > Bystra prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub
    > adwokatem.Znajomosc zamowien publicznych, doswiadczenie zawodwe,
    > angielski, niemiecki. Kontakt k...@w...pl

    Karolcia, znowu....

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-20 09:07:09
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Bystra prawniczka z Poznania

    Chyba jednak nie taka bystra, jak się reklamuje...
    AS

  • 4. Data: 2004-04-20 14:47:05
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Bystra prawniczka z Poznania nawiaze wspolprace z radca lub
    > adwokatem.Znajomosc zamowien publicznych, doswiadczenie zawodwe,
    angielski,
    > niemiecki.

    Eee, ale jest lepiej, chociaz pisze, ze cos umie. Skoro zna sie na
    zamowieniach publicznych, to pewnie wie, jak zaswiadczenia o niezaleganiu z
    podatkami w US i skladkami dla ZUS zalatwic :o) No i w dalszym ciagu chce
    nawiazac wspolprace (pewnie na zasadach eksperckich) z adwokatem lub radca
    prawnym, a nie po prostu sie u nich zatrudnic.
    JG (prawnik z Poznania, wcale nie bystry)

  • 5. Data: 2004-04-21 10:04:38
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    No i w dalszym ciagu chce
    > nawiazac wspolprace (pewnie na zasadach eksperckich) z adwokatem lub radca
    > prawnym, a nie po prostu sie u nich zatrudnic.
    > JG (prawnik z Poznania, wcale nie bystry)

    hmmm zatrudnienie rowniez jest mozliwe poszukuje pracy obecnie

  • 6. Data: 2004-04-21 12:15:10
    Od: "RUff" <r...@p...onet.pl>

    Możemy ustawić się na dworcu PKP , jutro o pietnastej.

  • 7. Data: 2004-04-21 12:23:50
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Karolka wrote:
    > No i w dalszym ciagu chce
    >
    > hmmm zatrudnienie rowniez jest mozliwe poszukuje pracy obecnie

    poudzielaj się na grupie to może ktoś cie zauważy. A ten spam wstaw sobie do
    sygnaturki. Przydałby się tu jeszcze jeden prawnik, bo doradzają jak się
    wydaje głównie informatycy, hydraulicy i stolarze :-))) (nie żeby wszyscy
    robili to źle :-P )

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 8. Data: 2004-04-21 19:24:09
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    Przydałby się tu jeszcze jeden prawnik, bo doradzają jak się
    > wydaje głównie informatycy, hydraulicy i stolarze :-)))

    zapomniałeś o mnie - o krawcowej:-)
    Kaliope

  • 9. Data: 2004-04-22 16:03:16
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kaliope wrote:

    > Przydałby się tu jeszcze jeden prawnik, bo doradzają jak się
    >
    > zapomniałeś o mnie - o krawcowej:-)
    > Kaliope

    i o mnie - lekarzu ;-)

    --