  • 1. Data: 2020-02-19 11:01:59
    Temat: Przeszukanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    CBA przeszukalo mieszkania prezesa NIK.

    Prezes ma immunitet i zapowiada odwolanie.

    No i co dalej ?
    Odwolanie zostanie uwzglednione, a przeszukanie ... uznane za niebyle
    ?
    Czy odpowiedzialni funkcjonariusze zostana skierowani do sprzatania po
    sobie ?

    Ma to tez kontekst szarego obywatela, ktoremu przeszukanie moze zrobic
    policjant na podstawie legitymacji, a potem prokurator ma podpisac.

    J.

  • 2. Data: 2020-02-19 12:00:41
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 11:01, J.F. pisze:
    > CBA przeszukalo mieszkania prezesa NIK.

    jakie są podstawy prawne przeszukania ?

  • 3. Data: 2020-02-19 12:02:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >jakie są podstawy prawne przeszukania ?

    Nie wiem. Zakladam, ze CBA "prowadzi sledztwo" w zwiazku z
    niejasnosciami/niezgodnosciami w zeznaniu majatkowym.
    I zakladam, ze jakies tam podstawy miala.

    Zainteresowalo mnie to "odwolanie od decyzji" i jego skutki :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-02-19 14:48:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 12:02, J.F. pisze:
    > I zakladam, ze jakies tam podstawy miala.

    jakieś to za mało

  • 5. Data: 2020-02-19 15:01:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >jakie są podstawy prawne przeszukania ?

    Jest i ciag dalszy - CBA przyjechalo do NIK z nakazem prokuratura
    przeszukania gabinetu prezesa.
    Banasia nie ma, pracownicy chronia drzwi, bo przeciez moga tam byc
    jakies tajne materialy, a w ogole prezes ma immunitet.

    Moje pytanie pozostaje - przeszukaja, Banas sie odwola, odwolanie
    zostanie rozpatrzone pozytywnie ... i co z tego wynika ?

    J.

  • 6. Data: 2020-02-19 16:55:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 15:01, J.F. pisze:
    > Jest i ciag dalszy - CBA przyjechalo do NIK z nakazem prokuratura
    > przeszukania gabinetu prezesa.

    jaka jest podstawa prawna przeszukania ?

  • 7. Data: 2020-02-19 17:30:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >jaka jest podstawa prawna przeszukania ?

    Nie wiem, ale prokurator co chwila cos przeszukuje, to zakladam, ze
    nakaz potrafi wypisac poprawnie.

    Zreszta - nie slyszales? Cokolwiek sie wpisuje jako podstawe, a potem
    najwyzej zmieni sie zarzuty :-)

    Wiec nadal mnie interesuje co po ewentualnym odwolaniu od nakazu.

    No i teraz doszlo kolejne pytanie - jako odpowiedzialny urzednik,
    prezes pewnie mial sejf na tajne materialy.
    I co policja/cba/abw/prokurator robia z takim sejfem, jesli prezesa
    akurat nie ma i/lub nie chce otworzyc po dobroci ?

    Spawacza wolaja ?

    J.

  • 8. Data: 2020-02-19 17:36:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 17:30, J.F. pisze:
    > Cokolwiek sie wpisuje jako podstawe, a potem najwyzej zmieni sie zarzuty

    nie ściemniaj, to przestępstwo

  • 9. Data: 2020-02-19 20:38:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 11:01, J.F. pisze:

    > No i co dalej ?
    > Odwolanie zostanie uwzglednione, a przeszukanie ... uznane za niebyle ?

    Nic, kompletnie nic...

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-02-19 21:01:12
    Od: grzech <g...@g...com>

    W dniu 2020-02-19 o 15:01, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Moje pytanie pozostaje - przeszukaja, Banas sie odwola, odwolanie
    > zostanie rozpatrzone pozytywnie ... i co z tego wynika ?

    Bedzie z tego wynikało, że odbyło się bezprawnie. W zależności od
    sytuacji osoby odpowiedzialne mogą być pociągnięte do odpowiedzialności
    dyscyplinarnej lub karnej. Można wystąpić o odszkodowanie. Wszelkie
    dowody uzyskane podczas takiego przeszukania nie mogą być dopuszczone na
    rozprawie(przykład agent Tomek i posłanka).