  • 21. Data: 2005-10-05 18:02:54
    Temat: Re: SuperComputer, czemu to dziala??
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Reklama to tylko reklama. W tych gazetkach pewnie maja zapis, ze to
    > tylko informacyjnie, ze nie jest to oferta,

    ja mowie o reklamie w radio

    Jacek

  • 22. Data: 2005-10-05 18:11:03
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    januszek napisał(a):

    > Podobno? Czyli podobno w umowie nie ma specyfikacji? I ktos kupuje kota
    > w worku?

    Ja wiem ze opraktycznie sa nie do ruszenia, stad ten watek.
    Chodzi o to ze handlowcy przedstawiaja wizje klientowi, jaki to super
    komputer dostana, mowia im ze z Windowsem, Officem, itp itp
    Ludzie ci omamieni ich opowiesciami, strasznie agresywna reklama w
    salonie, czujac na plecach kolejke nie czytaja umow.

    Poza tym jak pisalem, klienci nawet nie wiedza co kupuja, bo towaru nie
    moga zobaczyc na oczy, dostana go dopiero po miesiacu.

    Wiec co to takiego?? Sprzedaz wysylkowa czy co??

    > Czyli co? Linux to nie jest system operacyjny?

    To tez system operacyjny, zgadza sie

    > Poslugiwala sie? Czyli juz sie nie posluguje?

    Posluguje sie nadal, chip i Veracomp podaly Montel do sadu, Montel upadl
    a w zamian pojawily sie komputery sp. z o. o.

    Jacek

  • 23. Data: 2005-10-05 18:36:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

    [...]

    > Wiec co to takiego?? Sprzedaz wysylkowa czy co??

    Jak to co? Pokłosie mentalności: Cena Czyni Cuda...

    > Posluguje sie nadal, chip i Veracomp podaly Montel do sadu, Montel upadl
    > a w zamian pojawily sie komputery sp. z o. o.

    Acha.

    j.

  • 24. Data: 2005-10-05 18:40:35
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > http://rezist.com/komputer.jpg

    No wlasnie.

    BTW przypomnial mi sie kwiatek z plaskimi monitorami jaki byl w tej firmie.
    Klientom obiecywano "plaski monitor". Ludzie mysleli, ze plaski monitor to
    monitor lcd, a oni dawali zwykle ctr, ale z plaskim kineskopem. :)

  • 25. Data: 2005-10-05 18:49:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    > BTW przypomnial mi sie kwiatek z plaskimi monitorami jaki byl w tej firmie.
    > Klientom obiecywano "plaski monitor". Ludzie mysleli, ze plaski monitor to
    > monitor lcd, a oni dawali zwykle ctr, ale z plaskim kineskopem. :)

    Hehehe, no wlasnie: "ludzie mysleli". Niektorym niska cena poparta slowem
    okazja wylacza myslenie ;) Raz nawet widzialem goscia, ktory w ten sposob
    stal sie wlascicielem poteznej ciezarowki... Bo okazja byla... ;P

    j.

  • 26. Data: 2005-10-05 18:53:40
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Podobno? Czyli podobno w umowie nie ma specyfikacji? I ktos kupuje kota
    > w worku?

    Vide moj post z 17:46

    > Czyli co? Linux to nie jest system operacyjny?

    Ale chyba widzisz roznice?

    > Open Office jest moim zdaniem pakietem office - wiec gdzie tu problem?

    Post z 17:46

    > Poslugiwala sie? Czyli juz sie nie posluguje?

    Wybacz, ale nie latam codziennie sprawdzac czy wielki czerwony cetryfikat
    jakosci Chip wisi dalej w oknie wystawowym sklepu, wiec na chwile obecna nie
    wiem.

    www.uwagakomputer.pl

  • 27. Data: 2005-10-05 18:58:07
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Raz nawet widzialem goscia, ktory w ten sposob
    > stal sie wlascicielem poteznej ciezarowki... Bo okazja byla... ;P

    Wybacz, ale jednak sklep w cywilizowanym kraju rozni sie od cwaniaczka z
    ciemnej bramy, ktory "sprzedaje" przyslowiowe cegly. Zgodnie z prawem
    konsumenckim, klient ma prawo otrzymac pelna, niewprowadzajaca go w blad
    informacje.

  • 28. Data: 2005-10-05 19:04:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

> [...]
    > ciemnej bramy, ktory "sprzedaje" przyslowiowe cegly. Zgodnie z prawem
    > konsumenckim, klient ma prawo otrzymac pelna, niewprowadzajaca go w blad

    W omawianym przypadku mamy do czynienia z pograniczem. Nie wiem kto tu
    kogo wprowadza w blad. "Plaski monitor" to nie jest rownoznaczne z
    monitorem LCD, napis kamera cyfrowa gratis wcale nie oznacza, ze to
    ta z ulotki a nie jakas tajwanska jednorazowka etc. Mozna wiec mowic
    o braku etyki handlowej ale raczej nie o lamaniu prawa i oszukiwaniu
    klienta.

    j.

  • 29. Data: 2005-10-05 19:06:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Heming napisał(a):

    [...]

    > Ale chyba widzisz roznice?

    Nie nie widze. Jak nie ma napisane zastrzezona przez MS czcionka
    Windows to nijak nie pomysle, ze moze chodzic o Windowsa...

    j.

  • 30. Data: 2005-10-05 19:26:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W omawianym przypadku mamy do czynienia z pograniczem. Nie wiem kto tu
    > kogo wprowadza w blad. "Plaski monitor"

    plaski monitor to nie plaski ekran, jezeli w umowie bylo napisane tak jak
    przytoczyles to jest zwykle oszustwo.

    P.