  • 1. Data: 2004-10-25 20:44:39
    Temat: Studenci Prawa - podady
    Od: " Pawel" <p...@g...pl>

    Czy studenci prawa udzielaja gdzis porad darmowych w Warszawie ?
    Jezeli tak to gdzie i w jaki dzien?
    Czy sa dziedziny w jakich nie udzielaja porad (np kodeks spolek handlowych?)
    Dziekuje,
    Pawel

  • 2. Data: 2004-10-25 20:52:48
    Temat: Re: Studenci Prawa - podady
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

    Użytkownik " Pawel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli tak to gdzie i w jaki dzien?
    > Czy sa dziedziny w jakich nie udzielaja porad (np kodeks spolek

    Udzielają porad w każdym zakresie. W szczególności zaś w temacie szybkiego
    przejścia procesu rekrutacji na wydział prawa i kontaktów aplikacyjnych. Nie
    stronią również od radzenia jak skołować kase na używki i jak doprowadzić
    kolegę do rozpaczy przy pomocy jego własnej dziewczyny. Radzą też jak nie
    dać złapać się na niejawnych kontaktach. I tak poważnie to doradzają ale nie
    biorą za to odpowiedzialności. Z punktu widzenia osoby szukającej pomocy
    jest to jak porada medyczna wykonana przez tramwajarza z zacięciem
    stomatologicznym. Można się do rad stosować ale zawsze potem trza szukać
    osoby która zweryfikuje doradcze wypociny.
    ahoj!

  • 3. Data: 2004-10-25 20:55:51
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

> [...]
    > Jezeli tak to gdzie i w jaki dzien?
    > Czy sa dziedziny w jakich nie udzielaja porad (np kodeks spolek

    I jeszcze jedno
    Oni dopiero się uczą jak należy wykonywać ten zawód. Mają dobrych
    nauczycieli dla których najważniejszym dobrem jest dobro klienta.
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  • 4. Data: 2004-10-25 21:12:14
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

> [...]
    > Jezeli tak to gdzie i w jaki dzien?
    > Czy sa dziedziny w jakich nie udzielaja porad (np kodeks spolek

    Proponuję stronkę http://www.fupp.org.pl/index.php?id=poradnie_polska, będa
    informacje o poradniach. Z doswiadczenia wiem, ze czasem trzeba na poradę
    poczekać bo studenci sa zobowiazani do konsultacji ze swoimi opiekunami.

    pozdrawiam

    Ania

  • 5. Data: 2004-10-26 13:21:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 22:55:51 +0200, piotr <g...@p...fm> napisał:

    > U?ytkownik " Pawel" <p...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > I jeszcze jedno
    > Oni dopiero si? ucz? jak nale?y wykonywaae ten zawód. Maj? dobrych
    > nauczycieli dla których najwa?niejszym dobrem jest dobro klienta.

    Jakiego klienta? Niewielu adwokatów itp naucza na wyższych uczelniach.
    A co do jakości porad studenckich to się zgadzam... niestety nie wiedza
    jeszcze, że niektóre prepisy się w sądah nie przyjęły a niektóre słowa
    mają różne znaczenie zależnie od sytuacji.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-26 13:36:26
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

> [...]
    >>> Dziekuje,

    > Jakiego klienta? Niewielu adwokatów itp naucza na wyższych uczelniach.
    > A co do jakości porad studenckich to się zgadzam... niestety nie wiedza
    > jeszcze, że niektóre prepisy się w sądah nie przyjęły

    A co to takiego jest
    "przepis, ktory sie w sadzienei przyjal" ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-10-26 13:47:21
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 15:36:26 +0200, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> napisał:

    [ciach]

    > A co to takiego jest
    > "przepis, ktory sie w sadzienei przyjal" ?

    Przepis istniejący w kodeksie ale zwyczajowo nie stosowany... Sąd też
    przepisy nie istniejące ale zwyczajowo stosowane.

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-10-26 13:50:49
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

> [...]
    >
    > Przepis istniejący w kodeksie ale zwyczajowo nie stosowany... Sąd też
    > przepisy nie istniejące ale zwyczajowo stosowane.

    Czy nalezyprzez to rozumiec, ze gdyby ktos "pouczony"
    przez studenta powolal sie na taki przepis
    to sad uznalby ten przepis za nieobowiazujacy
    z powodu iz sie "nieprzyjal"?

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-10-26 14:13:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 15:50:49 +0200, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> napisał:

    > Czy nalezyprzez to rozumiec, ze gdyby ktos "pouczony"
    > przez studenta powolal sie na taki przepis
    > to sad uznalby ten przepis za nieobowiazujacy
    > z powodu iz sie "nieprzyjal"?

    Chodzi o sytuacje, gdy przepis pozwala na coś, ale w praktyce tego się nie
    robi.

    --
    Falkenstein

  • 10. Data: 2004-10-26 14:19:28
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

    [...]
    > Chodzi o sytuacje, gdy przepis pozwala na coś, ale w praktyce tego się nie
    > robi.

    Przepraszam za "upierdliwosc" ale czy chodzi o to ze ejst przepis
    "sad mmoze" a sad tego nie robi, czy
    typu "pobywatel ma prawo" a sad na to " nie przyjello sie" ?

    Boguslaw