  • 1. Data: 2004-10-25 20:44:13
    Temat: Zwrot oprogramowania
    Od: GreenMark <p...@T...onet.pl>

    Witam

    Zakupilem oprogramowanie Macromedia Flash MX (6). Niestety w tej wersji
    program nie spełnia moich oczekiwań - wersja Flash 6 ma problemy z
    obsługą polskich czcionek. Czy mam prawo zwrócić na tej podstawie
    produkt sprzedawcy. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Przemek

    --
    GreenMark
    mailto: p...@T...onet.pl

  • 2. Data: 2004-10-25 23:16:45
    Temat: Re: Zwrot oprogramowania
    Od: Andrzej Solich <a...@n...pl>

    On Mon, 25 Oct 2004 22:44:13 +0200, GreenMark

> [...]
    >obsługą polskich czcionek. Czy mam prawo zwrócić na tej podstawie
    >produkt sprzedawcy. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

    Masz takie prawo, tyle że sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć go od
    Ciebie, kierując się choćby treściwą, acz nieuprzejmą maksymą:
    "widziały gały co brały" :(

    Rękojma za oprogramowanie wyklucza odpowiedzialność za to, że program
    nie spełnia Twoich oczekiwań.

    Pozdrawiam
    AS

  • 3. Data: 2004-10-25 23:31:16
    Od: GreenMark <p...@T...onet.pl>

    w <news:ba2rn0purk85nse15onrv1vpfrksoe0flo@4ax.com>
    Andrzej Solich napisał(a):

> [...]
    > "widziały gały co brały" :(
    >
    > Rękojma za oprogramowanie wyklucza odpowiedzialność za to, że

    W sumie nie widziały. Zamawiałem telefonicznie. Wersja trialowa flash
    mx jest już niedostępna od jakiegoś czasu na stronach macromedii, więc
    nie mogłem go przetestować. Powiedzmy też, że nie miałem możliwości
    zdobycia go z innego źródła. Co wtedy ?

    Pozdrawiam

    Przemek

    --
    GreenMark
    mailto: p...@T...onet.pl

  • 4. Data: 2004-10-25 23:54:44
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "GreenMark" <p...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns958EF79594FDbskd@127.0.0.1...
    > w <news:ba2rn0purk85nse15onrv1vpfrksoe0flo@4ax.com>

    > W sumie nie widziały. Zamawiałem telefonicznie.

    produkt kupiony poza siedziba firmy masz prawo zwrocic w ciagu 10 dni, o
    ile to byla sprzedaz konsumencka tzn. nie na Twoja firme

    pozdro

  • 5. Data: 2004-10-26 05:03:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xmarcel wrote:

    > produkt kupiony poza siedziba firmy masz prawo zwrocic w ciagu 10 dni, o
    > ile to byla sprzedaz konsumencka tzn. nie na Twoja firme

    Więcej: 10 dni od dnia pisemnego powiadomienia o takiej możliwości :)

  • 6. Data: 2004-10-26 10:22:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mx jest już niedostępna od jakiegoś czasu na stronach macromedii, więc
    > nie mogłem go przetestować. Powiedzmy też, że nie miałem możliwości

    miales:

    google.pl
    jezeli mogles wejsc na strone ich to mogles wejsc na inna.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-26 18:42:21
    Od: Radar <x...@S...pl>

    Mon, 25 Oct 2004 22:44:13 +0200, na pl.soc.prawo, GreenMark napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zakupilem oprogramowanie Macromedia Flash MX (6). Niestety w tej wersji
    > program nie spełnia moich oczekiwań - wersja Flash 6 ma problemy z
    > obsługą polskich czcionek.

    Ten problem można rozwiązać. Zapytaj na alt.pl.flash-5, lub na googlach.
    Da się normalnie uzywać pliterek.

    --
    | ...... Pozdrawiam : Radar ....... |
    | http://msjm.glt.pl - Język migowy |

  • 8. Data: 2004-10-27 07:30:22
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Andrzej Solich wrote:
    > On Mon, 25 Oct 2004 22:44:13 +0200, GreenMark

    > Masz takie prawo, tyle że sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć go od
    > Ciebie, kierując się choćby treściwą, acz nieuprzejmą maksymą:
    > "widziały gały co brały" :(

    nie ma takiego prawa !!!!!
    nie wprowadzaj czlowieku zametu, bo to nie jest zadne prawo.

    Bo co to za prawo jak sprzedawca nie ma obowiazku przyjac ??
    A sprzedawca nie ma obowiazku wymienic a nawet nie moze tego zrobic bo tu
    nalezy chronic prawa autorskie, dlatego softu nie mozna wypozyczac ani
    wymieniac (chyba ze kopie za kopie).

    Tak to i ja bym sobie pozamawial muzyke przez net a potem oddawal bo mi sie
    utowry nie podobaja.

    > Rękojma za oprogramowanie wyklucza odpowiedzialność za to, że program
    > nie spełnia Twoich oczekiwań.

    nie tylko rekojmia i nie tylko za oprogramowanie.

    --
    fi5h