  • 1. Data: 2004-10-25 20:45:38
    Temat: JAK DOKOPAĆ WYŻSZEJ UCZELNI?
    Od: "piotr" <g...@p...fm>

    Jak w temacie.
    Nie mnie to dotyczy. Mam tojuż za sobą i nie za bardzo mam czas na
    wgłębianie się w temat by pomóc dobremu znajomemu. Studiuje zaocznie i coś
    nie gra na styku opłaty - terminy-postawa egzaminujących.
    Za wszelkie sugestie dziękuję z góry i służę pomocą w sprawach z zakresu
    prawa cywilnego.
    Sprawa ta zainteresuje pewnie wiele osób mających "nierozwiązywalne"
    problemy w dziekanatach, z prowadzącymi zajęcia, z egzaminującymi.
    Sprawa jest prosta tylko na pierwszy rzut oka a z doświadczenia, z punktu
    osoby doradzającej, powiem, że rzeczy oczywiste nie zdają egzaminu. Prawo na
    styku uczelnia- student przybiera dość dziwaczne kształty.

    Oczekuję odzewu
    pozdrawiam wszystkich czytających

  • 2. Data: 2004-10-25 21:23:03
    Temat: Re: JAK DOKOPAĆ WYŻSZEJ UCZELNI?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    Zawsze tak było. Prawda jest taka, że należy w miarę możliwości ulegać.
    Szczególnie na małych uczelniach.