  • 1. Data: 2003-12-05 15:03:27
    Temat: Strona www a copyrighty
    Od: "Marcel Cegliński [happysad]" <c...@h...art.pl>

    Witam.
    Nie wiem czy to na 100% tak grupa.. ale ...

    Robilismy - my jako firma - pewnemu kolesiowi X strone www... znaczy nie
    cala strone tylko design (grafike). Po zrobieniu okazalo sie ze php i html
    (coding) zrobi jego kumpel - Y.
    No i teraz wynika maly problemik.. w stopce strony jest napisane:

    Design - nasza firma
    Coding - czlowiek Y
    i Copyright by - zleceniodawca - czyli X i czlowiek ktory robil php czyli Y.

    I teraz moje pytanie.. czy ma on prawo brac sobie copyrighty do strony?? My
    raczej robiac design copyrighty dajemy zleceniodawcy tj. czlowiekowi X a nie
    jego koledze Y? Co z tym fantem zrobic?

    Nie mielibysmy nic przeciwko samemu "Copyright X" ale z tym Y to juz chyba
    przesada?

    Sorka... ze tyle namieszalem.. ale nie umialem inaczej napisac :))..
    Pozdrawiam Dzieki z gory.

  • 2. Data: 2003-12-05 16:06:33
    Temat: Re: Strona www a copyrighty
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marcel Cegliński [happysad] rzecze:
    [..]
    > Nie mielibysmy nic przeciwko samemu "Copyright X" ale z tym Y to juz chyba
    > przesada?

    Napisz, żeby dopisał Was, albo zrezygnował z tamtego.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm