  • 1. Data: 2003-12-05 14:54:52
    Temat: niedotrzymanie umowy dot karty platniczej..
    Od: "Rafał Zrobecki" <r...@g...pl>

    Witam,
    mija juz 30 dni odkad podpisalem umowe dot otwarcia ROR w Banku Zachodnim WBK
    S.A. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalem karty platniczej. W umowie jest
    punkt w ktorym mozna przeczytac:"...pierwsza karta zostanie przeslana listem
    poleconym na adres koresp w terminie 14 dni od daty podpisania".
    Skierowalem sie w tej sprawie do banku, o to odpowiedz:
    "
    Udało mi się ustalić, że Pana karta z powodu błędu informatycznego zostanie
    wysłana do Pana dopiero w przyszłym tygodniu.
    "

    Czy Bank wskutek zlamania umowy zobowiozany jest tylko/az do przeprosin? Czy
    moze nalezy mi sie cos wiecej? Prosze o pomoc.

    r.zrobecki (AT) gazeta.pl
    gg 318 69 62