    From: "Marcel Cegliński [happysad]" <c...@h...art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strona www a copyrighty
    Date: Fri, 5 Dec 2003 16:03:27 +0100

    Witam.
    Nie wiem czy to na 100% tak grupa.. ale ...

    Robilismy - my jako firma - pewnemu kolesiowi X strone www... znaczy nie
    cala strone tylko design (grafike). Po zrobieniu okazalo sie ze php i html
    (coding) zrobi jego kumpel - Y.
    No i teraz wynika maly problemik.. w stopce strony jest napisane:

    Design - nasza firma
    Coding - czlowiek Y
    i Copyright by - zleceniodawca - czyli X i czlowiek ktory robil php czyli Y.

    I teraz moje pytanie.. czy ma on prawo brac sobie copyrighty do strony?? My
    raczej robiac design copyrighty dajemy zleceniodawcy tj. czlowiekowi X a nie
    jego koledze Y? Co z tym fantem zrobic?

    Nie mielibysmy nic przeciwko samemu "Copyright X" ale z tym Y to juz chyba
    przesada?

    Sorka... ze tyle namieszalem.. ale nie umialem inaczej napisac :))..
    Pozdrawiam Dzieki z gory.