  • 1. Data: 2003-12-05 15:15:02
    Temat: Prawo wekslowe
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@i...com.pl>

    Witam.

    O ile można podnieść wartość weksla znaczkami skarbowymi?
    Czy moze być to zrobione kilkoma znaczkami czy tylko jednym?
    Potrzebne mi są jakies numery usttaw na ten temat... gdzie tego szukac...

    Pozdrawiam. Kowal.

  • 2. Data: 2003-12-05 16:10:27
    Temat: Re: Prawo wekslowe
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski napisał:
    > Witam.
    >
    > O ile można podnieść wartość weksla znaczkami skarbowymi?

    na wartość weksla wpływa kwota wekslowa, nie znaczki skarbowe

    idź poczytaj na www.weksel.pl

  • 3. Data: 2003-12-05 23:06:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > na wartość weksla wpływa kwota wekslowa, nie znaczki skarbowe

    A opłatę skarbową od wartości weksla możesz podnieść dowolna ilością
    znaczków skarbowych i do dowolnej kwoty. Byle wyższej od sumy wekslowej.