  • 11. Data: 2010-08-13 05:36:33
    Temat: Re: Straż łowiecka a ognisko w lesie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Johnson napisał(a) w wiadomości: ...

    >Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    W Finlandii chyba wolno (przynajmniej kilka lat temu). I nie trzeba być
    kretynem.

    Arek

  • 12. Data: 2010-08-13 05:54:23
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 22:11:14 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czy na pewno mogą? SOP nie istnieje już chyba ponad 10 lat.

    A może być - nie sprawdziłem aktualności...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2010-08-13 06:05:00
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Sie, 17:18, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    Czyli każdy drwal jest kretynem?

  • 14. Data: 2010-08-13 06:06:29
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Sie, 18:43, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Co za bo?
    > Ja spytałbym dlaczego ? :)
    > Ale na pytania retoryczne nie odpowiadam.
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Nie masz argumentów na pytanie:

    Dlaczego nazywasz kretynami ludzi palących ogniska w lesie?

  • 15. Data: 2010-08-13 09:05:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gr napisał(a) :

    > Czyli każdy drwal jest kretynem?

    Może nie każdy, ale część chyba jest:
    http://sp2scf.republika.pl/Ogien/IMG_0246.JPG
    Dla zauważenia proporcji zwróć uwagę na pojazd po prawej za drzewem.
    Wprawdzie nie suchy las, tylko koniec zimy i resztki śniegu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2010-08-13 14:20:32
    Od: Arkadiusz <a...@g...com>

    Akurat pozwolenie mam. Pytanie dotyczyło kompetencji Straży
    Łowieckiej. Czy mogą takowe kontrolować?

  • 17. Data: 2010-08-13 15:57:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 23:05:00 -0700 (PDT), gr napisał(a):

    > Czyli każdy drwal jest kretynem?

    Teraz drwale już się nie palą gałęzi - mają zostać i sobie spokojnie gnić.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2010-08-13 17:15:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Henry(k) napisał(a) :

    > Teraz drwale już się nie palą gałęzi - mają zostać i sobie spokojnie gnić.

    Od kiedy jest "teraz"?
    Link do zdjęcia z innego mojego wpisu jest z lutego/marca 2008.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2010-08-13 19:22:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:15:22 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Od kiedy jest "teraz"?
    > Link do zdjęcia z innego mojego wpisu jest z lutego/marca 2008.

    W tym roku ojciec pracował z drwalami przy pozyskaniu drewna i tak mu
    powiedzieli.
    To decyzja dyrekcji Generalnych Lasów Państwowych o ograniczeniu spalania
    pozostałości pozrębowych. Formalnie to nie zakaz tylko zalecenie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2010-08-17 11:31:08
    Od: grzehorz <g...@t...pl>

    Johnson wrote:

    > Co za bo?
    > Ja spytałbym dlaczego ? :)
    > Ale na pytania retoryczne nie odpowiadam.

    Dlaczeg Twoim zdaniem retoryczne?...
    Wątkotwórca ma pozwolenie na palenie ogniska w lesie
    i się pytał tylko, czy straż łowiecka ma prawo sprawdzać
    posiadanie przez niego owego pozwolenia.
    Co ma w takim razie do tego pytania, Twoje stwierdzenie bycia kretynem,
    odnośnie palenia ognisk w lesie przez wątkotwórcę?

    Przeczytaj może jeszcze raz to co wrzucasz jako swoją stopkę do newsów.

    g.