  • 1. Data: 2010-08-12 14:14:52
    Temat: Straż łowiecka a ognisko w lesie
    Od: Arkadiusz <a...@g...com>

    Czy straż łowiecka (nie straż leśna) jest uprawniona do kontroli
    ognisk (w zakresie posiadania zezwolenia na rozpalenie ogniska) w
    lesie? W prawie łowieckim nie znalazłem takiego zapisu - mowa o
    wykroczeniach w zakresie szkodnictwa łowieckiego.

  • 2. Data: 2010-08-12 15:18:09
    Temat: Re: Straż łowiecka a ognisko w lesie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arkadiusz pisze:

    > Czy straż łowiecka (nie straż leśna) jest uprawniona do kontroli
    > ognisk (w zakresie posiadania zezwolenia na rozpalenie ogniska) w
    > lesie?

    Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-08-12 15:35:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.08.2010 17:18), Johnson wrote:

    > Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    Bo?

    p. m.

  • 4. Data: 2010-08-12 16:27:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 07:14:52 -0700 (PDT), Arkadiusz napisał(a):

> [...]
    > lesie? W prawie łowieckim nie znalazłem takiego zapisu - mowa o
    > wykroczeniach w zakresie szkodnictwa łowieckiego.

    "Strażnikowi Państwowej Straży Łowieckiej wykonującemu obowiązki na
    terenach obwodów łowieckich przysługują uprawnienia określone odrębnymi
    przepisami odnoszącymi się do:
    1)Straży Ochrony Przyrody - w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie
    przyrody"

    Więc mogą.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2010-08-12 16:30:37
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 17:18:09 +0200, Johnson napisał(a):

    > Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    Albo harcerzem. Choć mówią że to podobne:
    Harcerz - dziecko ubrane jak kretyn pod przywództwem kretyna ubranego jak
    dziecko.
    ;-)

    A serio to o co Ci chodzi? Bo chyba nie o to że są przyczyną pożarów w
    lesie.

    Henry

  • 6. Data: 2010-08-12 16:43:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mvoicem pisze:

    > Bo?

    Co za bo?
    Ja spytałbym dlaczego ? :)
    Ale na pytania retoryczne nie odpowiadam.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-08-12 16:44:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c6414af$0$27044$65785112@news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Bo?
    Bo Johnson tak twierdzi. ;))
    Ale to na szczęście nic nie szkodzi.
    Vide: Ustawa o lasach.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-08-12 17:37:04
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-12 17:18, Johnson pisze:

    > Trzeba być kretynem żeby palić ognisko w lesie.

    A pierdzieć wolno?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-08-12 18:13:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i41bg0$b73$1@news.onet.pl SQLwiel <n...@c...pl> pisze:

    > A pierdzieć wolno?
    Ryzykowne - podpada pod płoszenie zwierzyny.
    KW art. 165. (Kto w lesie, w sposób złośliwy, płoszy albo ściga, chwyta,
    rani lub zabija dziko żyjące zwierzę, poza czynnościami związanymi z
    polowaniem lub ochroną lasów, jeżeli czyn z mocy innego przepisu nie jest
    zagrożony karą surowszą, podlega karze grzywny albo karze nagany).
    A także art. 30 ust. 1 pkt 12 ustawy o lasach (W lasach zabrania się: (...)
    12. płoszenia, (...) dziko żyjących zwierząt) oraz pkt 14 (_hałasowania_ -
    podkr. moje - oraz używania sygnałów dźwiękowych, z wyjątkiem przypadków
    wymagających wszczęcia alarmu).

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-08-12 20:11:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Henry(k) napisał(a) :

> [...]
    > przepisami odnoszącymi się do:
    > 1)Straży Ochrony Przyrody - w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie

    Czy na pewno mogą? SOP nie istnieje już chyba ponad 10 lat.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]