  • 11. Data: 2005-12-02 23:46:13
    Temat: Re: Straż Miejska - jakie maj? prawa
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Że odpisuje sie POD listem, a zbędny tekst usuwa (to z netylkiety).

    Hehehe... standard ;-) Jak dyskusja zdycha, to zaczynaja sie rozmowy o
    netykiecie ;-))))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2005-12-03 09:31:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tiger" <c...@c...pl> napisał:

    >dyskusja zdycha, to zaczynaja sie rozmowy o netykiecie ;-))))
    IMHO netykieta to podstawa zaczęcia dyskusji (przynajmniej dla mnie).
    A jeśli dokładnie czytasz, to ja akurat odpowiadam na pytania :-)
    Oczywiście te postawione zgodnie z netykietą, a jakże ;-D

    Artur Golański