  • 1. Data: 2005-11-29 15:05:02
    Temat: Jaką linię obrony przyjąć
    Od: piter <o...@i...pl>

    Witam,
    jestem współwłaścicielem gospodarstwa rolnego (1/8 udziału)
    jestem tam zameldowany na pobyt stały (chciaż przebywam tam tylko
    okazyjnie od 2-3 lat tzn. imieniny itd.)
    od 09.09 tego roku jestem zameldowany na pobyt tymczasowy u teścia w
    innej miejscowości
    06.12 mam sprawę o wymeldownie założoną przez brata
    W zwiazku powyższym jaką linię obrony na sprawie przyjąć
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-29 15:15:36
    Temat: Re: Jaką linię obrony przyjąć
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    piter <o...@i...pl> naskrobał/a w

    > 06.12 mam sprawę o wymeldownie założoną przez brata
    > W zwiazku powyższym jaką linię obrony na sprawie przyjąć

    Obrony przed czym?

  • 3. Data: 2005-11-29 15:48:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piter wrote:

    > 06.12 mam sprawę o wymeldownie założoną przez brata
    > W zwiazku powyższym jaką linię obrony na sprawie przyjąć

    Możesz zamieszkać tam na stałe albo grzecznie się wymeldować.

  • 4. Data: 2005-11-29 16:00:14
    Od: piter <o...@i...pl>

    Użytkownik Goomich napisał:
    > piter <o...@i...pl> naskrobał/a w

    > Obrony przed czym?
    przed wymeldownioem o ile jest oczywiście mozliwa

  • 5. Data: 2005-11-29 16:23:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 29 Nov 2005 17:00:14 +0100,
    piter <o...@i...pl> screamed:

    > przed wymeldownioem o ile jest oczywiście mozliwa

    Jedyna obrona przed wymeldowaniem - ponownie tam zamieszkać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 17:22:41 user up 10810 days, 5:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking: Screwing up several things at once...