  • 1. Data: 2010-05-19 17:47:31
    Temat: Staze - prawo pracy
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam

    Jak obecnie wyglada ze strony prawnej sytuacja stazy ? Kiedys z tego co
    pamietam byly przez 3 miesiace i pozniej albo przyjecie albo nastepny
    stazysta. To ostatnie jako proceder to ukrucili zdaje sie. A czy teraz sa
    jakies ograniczenia? Np wiekowe. Bowiem troszke dziwna sytuacja sie
    zrobila w w jednym z rodzimych zakladow produkcyjnych. Zwlolnili
    wszystkich do 25 roku oraz po 50. Po czym im zapowiedzili iz jak sie
    zarejestruja w UP to zostana przyjecie na to samo stanowisko w charakterze
    stazysty i przez 3 miesiace bedzie oczywiscie za nich placil UP. Nie
    wspominajac juz ze kwoty nizsze niz minimalna krajowa. Powstaje pytanie
    czy zwolninie i zatrudnienie jako stazysty na tym samym stanowisku i
    zakrtesie obowiazkow jest zgodnie z Prawem Pracy?

    leon

  • 2. Data: 2010-05-19 17:57:26
    Temat: Re: Staze - prawo pracy
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Nie
    > wspominajac juz ze kwoty nizsze niz minimalna krajowa. Powstaje pytanie
    > czy zwolninie i zatrudnienie jako stazysty na tym samym stanowisku i
    > zakrtesie obowiazkow jest zgodnie z Prawem Pracy?

    http://www.rekrutacja.net/strona.aspx?Typ=3&Artykul=
    11

    Jingiel

  • 3. Data: 2010-05-19 18:14:01
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 19-05-2010 o 19:57:26 Jingiel <x...@x...xxx> napisał(a):

    > Nie
    >

    > http://www.rekrutacja.net/strona.aspx?Typ=3&Artykul=
    11

    Czyli jak myslem - niezgodne z przepisami.

    leon

  • 4. Data: 2010-05-20 06:17:12
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 19:57:26 +0200, Jingiel napisał(a):

    > http://www.rekrutacja.net/strona.aspx?Typ=3&Artykul=
    11

    Tekst bardzo nieaktualny... Przepisy uległy zmianie.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2010-05-20 06:26:37
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 19:47:31 +0200, leon napisał(a):

> [...]
    > czy zwolninie i zatrudnienie jako stazysty na tym samym stanowisku i
    > zakrtesie obowiazkow jest zgodnie z Prawem Pracy?

    Tyle bzdur w tym tekście, że aż nie wiem jak odpisać... Najważniejsza
    sprawa. "Prawo Pracy" nie ma nic do staży, bo staż to nie praca.
    No i ogólnie - nie może taki człek wrócić to tej firmy jako stażysta na to
    samo stanowisko pracy.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski