  • 1. Data: 2010-05-19 19:03:52
    Temat: Separacja
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    Witam.Szwagierka jest w separacji od 2 lat.Nie mieszkają razem.Dowiedziałem
    się ze jej mąż ma prawo do jej wypłaty, bo jego zycie stało sie
    skromniejsze.Może sie domagać od niej dofinansowania.Szwagierka powinna
    załatwić rozkład majątku czy coś w tym rodzaju.On jest alkoholikiem i robi
    długi u ludzi.Co i jak powinna postąpić aby nie mieć problemów.

    --
    Leon

  • 2. Data: 2010-05-19 19:39:56
    Temat: Re: Separacja
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 21:03:52 +0200, leon napisał(a):

    > Co i jak powinna post?piae aby nie mieae problemów.

    Powinna się rozwieść.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-05-20 05:31:38
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    Ale problem jest w tym ze mieszkanie gdzie mieszka jej mąż jest na
    własność.Jak się rozwiedzie to straci mieszkanie.Teraz szwagierka mieszka w
    hotelu robotniczym.
    Leon

  • 4. Data: 2010-05-20 06:24:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    leon wrote:

    > Ale problem jest w tym ze mieszkanie gdzie mieszka jej mąż jest na
    > własność.Jak się rozwiedzie to straci mieszkanie.Teraz szwagierka mieszka
    > w hotelu robotniczym.

    A jak się nie rozwiedzie, to może stracić mieszkanie i spłacać jego długi do
    końca życia. Jeśli mieszkanie jest JEGO, to ona go stracić nie może (chyba,
    że liczy, że mąż jest jedną nogą w grobie), a jeśli jest ICH, to połowa jego
    wartości i tak należy do niej.
    J.

  • 5. Data: 2010-05-20 18:09:56
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    A sprawa jego dofinansowania jest taka możliwość.Tak jak pisałem w pierwszym
    poście.
    Leon

  • 6. Data: 2010-05-22 21:53:18
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    krys pisze:

> [...]
    > że liczy, że mąż jest jedną nogą w grobie), a jeśli jest ICH, to połowa jego

    Ale ona chce miec jego mieszkanie i nie dawac mu nic kasy ;)

    pozdr
    PG

  • 7. Data: 2010-05-24 08:20:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    grzeda wrote:

    > Ale ona chce miec jego mieszkanie i nie dawac mu nic kasy ;)

    No to sorry, Winnetou, ale "chcącemu nie dzieje się krzywda";-).
    J.