  • 1. Data: 2006-11-19 22:25:09
    Temat: Stanowisko managerskie i czas pracy
    Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    zona pracuje na stanowisku managera w duzej firmie. Pracuje często po 12
    godzin dziennie albo wiecej i nigdy nie toczyla batalii o nadgodziny - z
    tego co slyszalem, to na stanowisku managera (dyrektor handlowy) nie może
    ubiegać się o wynagrodzenie za nadgodziny - czy to prawda?

    W ostatnich dniach pracodawca wymyślił, że żona ma przychodzić do pracy dwie
    godziny wcześniej (na 7:00). Zdaje sobie jednocześnie doskonale sprawę, że
    będzie musiała tak czy inaczej często siedzieć minimum do 19:00 bo ma to
    związek ze specyfiką pracy w firmie. Jednym zdaniem kombinuje jak tu zrobić,
    żeby pracowała jeszcze dłużej.

    Proszę o pomoc:
    - jak to jest dokładnie z wynagrodzeniem za nadgodziny?
    - czy pracodawca może w tych okolicznościach wymagać zmiany godziny
    rozpoczęcia pracy?
    - czy pracodawca w ogóle (przy pracy ponad 8h dziennie) może unormować czas
    pracy - np: od 7:00 do 17:00 ?

    Pozdrawiam i dziekuję za informacje
    Lucasdm

  • 2. Data: 2006-11-20 06:21:53
    Temat: Re: Stanowisko managerskie i czas pracy
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    zgadza się - dyrektor ma NIENORMOWANY czas pracy

  • 3. Data: 2006-11-20 06:55:51
    Od: ps <p...@g...pl>

    B L napisał(a):
    > zgadza się - dyrektor ma NIENORMOWANY czas pracy

    Nienormowany to nie znaczy że po 20h na dobę.

  • 4. Data: 2006-11-20 07:27:28
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    > Nienormowany to nie znaczy że po 20h na dobę.

    ale niestety wiąże się z tym że dyrektor - zresztą kierownik również - nie
    ma płaconych godzin nadliczbowych

  • 5. Data: 2006-11-20 09:37:57
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Czy jest to umowa o prace?

  • 6. Data: 2006-11-20 09:44:15
    Od: s...@o...pl

    Lucasdm napisał(a):
> [...]
    > tego co slyszalem, to na stanowisku managera (dyrektor handlowy) nie może
    > ubiegać się o wynagrodzenie za nadgodziny - czy to prawda?

    Moja zona tak samo pracuje jako menadzer grupy. Tez ma nienormowany
    czas pracy, zaczyna o 8 i konczy o 21, tak wiec jeszcze wiecej.
    Nikt nigdy nie mowil w firmie o nadgodzinach.
    A najlepsze jest to, ze kase za wypracowane wczesniejsze miesiace
    dostanie dopiero za kilka miesiecy. Od pol roku ani grosza ;)

  • 7. Data: 2006-11-20 17:02:24
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > A najlepsze jest to, ze kase za wypracowane wczesniejsze miesiace
    > dostanie dopiero za kilka miesiecy. Od pol roku ani grosza ;)

    Wygląda jak multilevel marketin lub manager grupy w firmie
    ubezpieczeniowej :-)
    Jeśli to jest to, to może za parę miesięcy dostanie trochę kasy a
    później będzie "w dół"...

    --
    M.
    GG 1119311

  • 8. Data: 2006-11-20 18:07:30
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego co slyszalem, to na stanowisku managera (dyrektor handlowy) nie może
    > ubiegać się o wynagrodzenie za nadgodziny - czy to prawda?

    ciach

> [...]
    > rozpoczęcia pracy?
    > - czy pracodawca w ogóle (przy pracy ponad 8h dziennie) może unormować

    a ile zonie płacą miesięcznie za to wszystko ??

    Pozdrawia mPrzemek

  • 9. Data: 2006-11-20 19:12:26
    Temat: Szukam Wirtualnego prawnika
    Od: "Wirtualny prawnik" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Aby nie zakładać nowego tematu "doklejam" się. Szukam wirtualnego prawnika,
    który przygotuje mi umowę coś jak menadżerską , cicha spółka itp.

    Firma ( jednoosobowa , kodeks cywilny ) blisko mnie uruchamia produkcję i bez
    mojej pomocy raczej nie uda im się ta sztuka. Żona właściciela (
    obcokrajowiec ) jeszcze o tym nie wie ale już to poznaje. Obecnie zrobiłem
    im "gratisowo" 30 stronicowe opracowanie bez którego ta firma by nie "pchnęła
    swoich spraw naprzód". Kosztowało mnie to z 50 h ale na razie o kasie nie
    rozmawiam i chyba źle.

    Moja rola jest znacznie większa niż zwykłego pracownika bo bezemnie firma albo
    będzie mieć spore koszta i zginie albo i tak zginie. Problem mam jak napisać
    umowę aby na starcie nie wyciągać od nich pieniędzy bo nie chcę tego robić a
    ponadto nie potrafie mojej pracy wycenić gdyż jest zbyt ważna dla sukcesu tej
    firmy.

    Pasowało by mi coś a la "cicha spółka" , która dawno temu funkcjonowała albo
    jakaś umowa menedżerska. Moja rola to pomoc w zdobyciu zezwoleń na produkcję
    i uruchomienie produkcji oraz potem obniżka kosztów.

    Bezemnie firma tu w Polsce i tak zginie a tak naprawdę chcę aby ona była i się
    rozwijała. Chcę wiec temat dyplomatycznie załatwić. Chciwy nie jestem ale do
    Media Markt chcę chodzić :-) . Poszukuję więc prawnika, który przygotuje mi
    umowę.

    Pozdro. A

  • 10. Data: 2006-11-20 19:27:11
    Temat: Re: Szukam Wirtualnego prawnika
    Od: gall anonim <n...@g...pl>

    Wirtualny prawnik napisał(a):
> [...]

    > Media Markt chcę chodzić :-) . Poszukuję więc prawnika, który przygotuje mi

    Umowa to nie problem ale piszesz tak "dyplomatycznie" ...

    Jak by coś, na priv proszę. Dyskrecję gwarantuję.
    n...@g...pl

    Gall Anonim