  • 1. Data: 2002-03-26 23:05:05
    Temat: Stale zameldowanie - czy jest niezbedne?
    Od: "Magdalena W." <z...@a...net>

    Dobry wieczor, mam do szanownego grona pytanie jak w temacie. Sprzedaje
    swoje mieszkanie, zanim wybuduje sie nowe minie jakis rok moze poltora. Do
    tego czasu _nie_mam_gdzie zameldowac sie na pobyt staly. Czy to jest
    wymagane i absolutnie konieczne? Czy tez wystarczy mi meldunek czasowy w
    mieszkaniu wynajmowanym?
    Uprzejmie z gory dziekuje
    Magdalena

  • 2. Data: 2002-03-26 23:19:38
    Temat: Re: Stale zameldowanie - czy jest niezbedne?
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w
    wiadomości news:a7qusa$d2b$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
    jest
    > wymagane i absolutnie konieczne? Czy tez wystarczy mi meldunek

    Mozna miec meldunek czasowy, nic sie nie stanie.

    A tak w ogole to czy ktos wie z praktyki o wyciaganiu
    konsekwencji przez wladze z powodu braku meldunku?
    (Oczywiscie pomijam niedogodnosci w urzedach itp. przy
    zalatwianiu roznych rzeczy)
    Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna
    (ustawowa)

    Piotr Skaba

  • 3. Data: 2002-03-27 06:09:51
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Piotr Skaba wrote:

> [...]
    > zalatwianiu roznych rzeczy)
    > Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna
    Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
    to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?
    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 4. Data: 2002-03-27 07:56:09
    Od: "Janusz" <j...@t...com.pl>

    > Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
    > to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?
    > --
    W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy wowczas
    Janusz

  • 5. Data: 2002-03-27 08:51:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Skaba"
> [...]
    > zalatwianiu roznych rzeczy)
    > Chodzi mi o np. jakas kare ale realna a nie teoretyczna

    masz luksusowa sytuacje z meldunkiem czasowym
    ja ze 2 lata w identycznej sytuacji bylem bez meldunku - wladza
    mnie legitymowala i nie reagowala na brak meldunku, bo chyba
    nie ma zadnych zarzadzen jak to karac i prawo jest martwe.

    dziecko na kurs prawa jazdy trzeba bylo zameldowac u babci i samochodu
    bezdomny nie moze kupic. I nie glosowalem bo nie chcialo mi sie zalawiac
    papierkow (bylo to mozliwe)
    citi odmowil otwarcia rachunku ale handlobank otworzyl ;-))
    wiecej utrudnien nie pamietam
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-27 10:01:33
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@t...com.pl> napisał:

    > W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy
    > wowczas
    > wypisywac faktury, by potem odliczyc je od podatku ?

    Najlepiej na adres budowy - osobiście tak robiłem i mimo kontroli nie miałem
    problemów.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 7. Data: 2002-03-27 10:45:51
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    > W takim razie poprosze przedmowce o nformacje na jaki adres nalezy wowczas
    > wypisywac faktury, by potem odliczyc je od podatku ?

    Na jakikolwiek. Ja np. mam wiele faktu wystawionych na adres, pod ktorym
    mieszkam, ale nie jestem zameldowany. Tzn. jestem zameldowany pod innym. W
    zasadnie, dopoki faktura rzeczywiscie jest "na Ciebie", to adres raczej nie
    ma znaczenia.
    Tzn. mam taka nadzieje... :)

    Pozdrawiam,
    PN

  • 8. Data: 2002-03-27 14:40:35
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Mar 2002, Wojtek S wrote:

    > Gdzieś słyszałem, że teraz meldunku nie trzeba mieć. Oczywiście utrudnia
    > to załatwianie spraw itp, ale nie jest wymagane. Czy tak jest?

    Cóż, niedopełnienie obowiązku meldunkowego nadal jest wykroczeniem, tyle
    że chyba nikt tego nie ściga (zwłaszcza przy nawale spraw jakim zasypane
    są sądy grodzkie).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 9. Data: 2002-03-27 15:06:49
    Od: "Magdalena W." <z...@a...net>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7s155$op7$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > papierkow (bylo to mozliwe)
    > citi odmowil otwarcia rachunku ale handlobank otworzyl ;-))
    Dziekuje, i Tobie i pozostalym. Co-nieco sie obawialam tego braku meldunku,
    no ale to chyba dlatego ze jestem zdecydowanie dzieckiem poprzedniego
    systemu :)
    Pozdrawiam
    Magda

    PS. A tak w ogole to fajna grupa, jak tu wczoraj w nocy weszlam po raz
    pierwszy to czytalam przez pare godzin :)

  • 10. Data: 2002-03-27 22:25:55
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > On Wed, 27 Mar 2002, Wojtek S wrote:
    > Cóż, niedopełnienie obowiązku meldunkowego nadal jest wykroczeniem, tyle
    > że chyba nikt tego nie ściga (zwłaszcza przy nawale spraw jakim zasypane
    > są sądy grodzkie).
    To prawda - art.147kw. Z tym, iż do sądów grodzkich wpływają takie sprawy i
    są rozpoznawane. Przynajmniej w regionie , w którym ja mieszkam.
    Rob