  • 1. Data: 2002-03-26 22:17:33
    Temat: Prosze o porade
    Od: "Przemek" <b...@p...pl>

    Witam
    Mam pewien problem dotyczacy naprawy telefonu komorkowego.
    Chodzi mi o to iz telefon był już trzy razy w serwisie teraz jest czwarty i
    ciagle wystepuje ta sama usterka. Napisalem do dzialu reklamacji Ericsson ,
    ale dostalem odpowiedz negatywna dlatego iż gwarancja która została
    udzielona przez firme ericsson nie przewiduje prawa do żadania wymiany
    aparatu na nowy oraz nie podaje po ilu naprawach serwisowych przysluguje
    nowy aparat na wymianę.
    Prosilbym o porade jak moge wywalczyc wymiane telefonu na nowy, czy istnieje
    jakis artykuł na który mogę sie powołać.
    Bede wdzieczny za pomoc
    Z poważaniem
    Przemek

  • 2. Data: 2002-03-26 22:21:41
    Temat: Re: Prosze o porade
    Od: "Bartek" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Prosilbym o porade jak moge wywalczyc wymiane telefonu na nowy, czy
    istnieje
    | jakis artykuł na który mogę sie powołać.

    Witaj!
    Spróbuj poszukać czegoś na stronach Federacji Konsumentów
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    A jeszcze lepiej do nich zadzwoń (tel. na stronie)

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 3. Data: 2002-03-27 09:06:17
    Od: "Przemek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    >
    > A jeszcze lepiej do nich zadzwoń (tel. na stronie)

    Dzieki za informacje zaraz tam wchodze.
    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2002-03-27 20:17:28
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Przemek <b...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7qs37$qrn$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Prosilbym o porade jak moge wywalczyc wymiane telefonu na nowy, czy
    istnieje
    > jakis artykuł na który mogę sie powołać.

    koncu telefon za piatym razem. wszelkie pisma i zadania nic nie dawaly.
    proponuje powolac sie na art. 577 kc jako bezwględnie obowiazujacy, gdzie
    wyraznie wskazane sa obowiazki gwaranta (naprawienie rzeczy lub dostarczenie
    wolnej od wad). postanowienia umowy gearancyjenj nie moga byc sprzeczne z
    bezwglednie obowiazujacymi przepisami kodesku cywilnego, dlatego mozesz
    powolac sie na art. 58 kc. poza tym w sprawch nie uregulowanych w
    gwarancji znalezc moga zastosowanie przepsi kodeksu cywilnego. takie wrunki
    gwarancji przewiduja dzisiaj prawie wszyscy sprzedawcy i watrto sprobowac
    tej taktyki. mysle ze powinienes zagrozic wniesieniem sprawy do sadu. poza
    tym pomysl o dochodzeniu praw z rekojmi od sprzedawcy (operator sieci)
    przepsiy rekojmi bardziej szczegolowe w kc . musisz jednak wybrac , gdyz
    mozliwe jest w tym samym czasie tylko korzystanie z jednego reżimu prawnego.

    Pozdrawiam.
    Marcin.