  • 11. Data: 2016-07-09 18:14:10
    Temat: Re: Sprzeda? samochod?w bez dzia?alno?ci
    Od: normalny <n...@o...pl>

    Ja robie w tej samej branży, płace podatki, mam działalność, a on się
    śmieje w twarz bo może troszke taniej sprzedać, więc dlatego pytam.
    ps. nie jestem z tych co podpierdalają, chciałem się zapytać bo może ja
    zrezygnuje z dg itd

  • 12. Data: 2016-07-10 10:47:01
    Temat: Re: Sprzedaż samochodów bez działalności
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Jul 2016 09:51:31 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Działalność, to rzecz wtórna. W opisanym wypadku popełnia 10
    przestępstw
    > miesięcznie fałszując dokumenty. Pozostaje kwestia dowodowa.

    Jakie? Przecież umowa nowego nabywcy jest z Niemcem, on i tak jej nie
    potrzebuję

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-07-10 16:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > przestępstw
    >
    > Jakie? Przecież umowa nowego nabywcy jest z Niemcem, on i tak jej nie
    > potrzebuję

    Bo faktycznie nie jest z Niemcem...

  • 14. Data: 2016-07-10 16:10:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Bo faktycznie nie jest z Niemcem...

    To już kwestia dyskusyjna, handlarz faktycznie może występować jako
    pośrednik.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-07-10 18:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To już kwestia dyskusyjna, handlarz faktycznie może występować jako
    > pośrednik.

    :)
    Wyobrazasz ze Niemiec sprzedaje komus auto ze swiadomoscią, ze oddaje go
    tylko posrednikowi?
    Taka sytuacja jest oczywiście możliwa ale jednak bardzo mało prawdopodobna.

  • 16. Data: 2016-07-10 18:05:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > tylko posrednikowi?
    > Taka sytuacja jest oczywiście możliwa ale jednak bardzo mało prawdopodobna.

    Uprzejmie zakładam, że Niemiec wie, co podpisuje. I że jego intencją
    jest zawarcie umowy z końcowym kupującym (a końcowy kupujący zawiera
    umowę z Niemcem). W dobie powszechnej umiejętności czytania inne
    założenie byłoby po prostu niegrzeczne, pomijając już, ze sprzeczne z
    dowodami z dokumentów.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-07-11 00:48:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 10 Jul 2016 16:00:05 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    oddaje go
    > tylko posrednikowi?
    > Taka sytuacja jest oczywiście możliwa ale jednak bardzo mało

    Przecież Niemiec podpisuje umowę z pustym miejscem na dane
    kupującego, przy czym swój egz po prostu wyrzuca bo nie jest mu do
    niczego potrzebny. "Pośrednik" później wpisuje w te puste miejsca
    dane końcowego nabywcy.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2016-07-11 02:58:51
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/10/2016 5:48 PM, Marek wrote:
> [...]
    > przy czym swój egz po prostu wyrzuca bo nie jest mu do niczego
    > potrzebny. "Pośrednik" później wpisuje w te puste miejsca dane końcowego

    Jakos nie wierzę w naiwnosc Niemcow.
    Raczej podpisuje wypełnioną umowę dostaje kasę i to polski pośrednik
    fabrykuje nową umową z danymi Niemca i oczywiscie wyzsza ceną.

    Musialyby sie dwa urzedy skarbowe dogadac i sprawdzic wersje umowy po
    polskiej i po niemieckej stronie.

  • 19. Data: 2016-07-11 07:04:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-11 o 02:58, witek pisze:

    > Jakos nie wierzę w naiwnosc Niemcow.
    > Raczej podpisuje [...]

    Bardzo słaby argument, właściwie walkower.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-07-11 16:40:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 10 Jul 2016 19:58:51 -0500, witek <w...@g...pl> wrote:
    > Jakos nie wierzę w naiwnosc Niemcow.
    > Raczej podpisuje wypełnioną umowę dostaje kasę i to polski
    pośrednik
    > fabrykuje nową umową z danymi Niemca i oczywiscie wyzsza ceną.

    Sam kupowałem kiedyś auto z taką umową. Nie wiem jak jest teraz ale
    kiedyś Niemiec do niczego umowy nie potrzebował (tak jak jest to u
    nas).

    --
    Marek