  • 1. Data: 2016-07-08 18:32:26
    Temat: Zawieszenie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Jak ktoś dostal 3 lata w zawieszeniu na 6 lat to idzie siedzieć, czy nie?

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-07-08 21:58:44
    Temat: Re: Zawieszenie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 08.07.2016 o 18:32, Animka pisze:
    > Jak ktoś dostal 3 lata w zawieszeniu na 6 lat to idzie siedzieć, czy nie?

    Jak zbroi coś w podobnym stylu w ciągu 6 lat to pójdzie siedzieć za nowe
    i stare grzechy.
    A tak mimochodem, nie pomyślałaś sobie że go powieszą?

  • 3. Data: 2016-07-08 22:07:23
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Jak zbroi coś w podobnym stylu w ciągu 6 lat to pójdzie siedzieć za
    > nowe i stare grzechy.
    > A tak mimochodem, nie pomyślałaś sobie że go powieszą?

    Idzie siedzieć nawet jak jest synem urzędującego prezydenta Wałęsy?
    Nie zauważyłem.

    --
    A. Filip
    Spiesz się z wykonaniem rzeczy mniej pilnych, by spokojnie zabrać się do

  • 4. Data: 2016-07-08 23:09:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 22:07, A. Filip pisze:

    > Idzie siedzieć nawet jak jest synem urzędującego prezydenta Wałęsy?
    > Nie zauważyłem.

    Ja myślałam, że idzie do więzienia na 3 lata, a następne 3 lata ma
    zawieszone.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-07-08 23:11:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Idzie siedzieć nawet jak jest synem urzędującego prezydenta Wałęsy?
    > Nie zauważyłem.

    Co myślicie o tym?
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nazwaliscie
    -mnie-potworem-reportaz/w881g9

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-07-09 00:01:37
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 23:09, Animka pisze:

    > Ja myślałam, że idzie do więzienia na 3 lata,

    Przecież 3 lata *w zawieszeniu*...

    > a następne 3 lata ma
    > zawieszone.

    ...*w zawieszeniu* na 6 lat.

    A tu są jeszcze lepsze:
    http://zapytaj.onet.pl/Category/002,016/2,20074362,J
    ezeli_w_sadzie_oskarzony_dostaje_wyrok_3_lata_w_zawi
    eszeniu_na_5_lat_To_on_bedzie_w_wieziony_przez_3_lat
    a_czy_przez_5.html

    "Bedzie skazany na 3 lata,a jak cos jeszcze przedskrobie to na 5"

    "Zawieszenie oznacza, że mogą przedłużyć karę za niewłaściwe zachowanie.
    Powiedzmy dostajesz 3 lata w zawieszeniu na 5, i jeśli zrobisz coś
    złego, będziesz musiał/a posiedzieć 2 lata więcej. Proste."

    "tak ja to rozumiem. Po prostu masz 3 lata, ale możesz dostać 5 lat"

    Mistrzostwo świata...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2016-07-09 00:54:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-09 o 00:01, Kviat pisze:

> [...]
    > złego, będziesz musiał/a posiedzieć 2 lata więcej. Proste."
    >
    > "tak ja to rozumiem. Po prostu masz 3 lata, ale możesz dostać 5 lat"

    Panimaju.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-07-09 17:45:21
    Od: "Com" <c...@c...com>

    .

    > Ja myślałam, że idzie do więzienia na 3 lata, a następne 3 lata ma
    > zawieszone.
    >
    > --
    > animka

    i nie wstyd Ci ? ;)

  • 9. Data: 2016-07-09 19:08:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-09 o 17:45, Com pisze:
    > ..

    > i nie wstyd Ci ? ;)

    Czego?

    --
    animka

  • 10. Data: 2016-07-09 20:07:09
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Idzie siedzieć nawet jak jest synem urzędującego prezydenta Wałęsy?
    > Nie zauważyłem.

    Nie debilu, jest ułaskawiony przez pad jeszcze przed uprawomocnieniem
    się wyroku.