  • 91. Data: 2016-12-13 11:48:35
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości - super pomysł na biznes
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pojawi się nowa kategoria: kupujacy dla picu, żeby uczciwemu sprzedawcy zablokować KW
    (nie pytajcie po co, na wszystkim a się zarobić, np. na umowach przedwstępnych o
    których nikt z ulicy nie ma pojęcia, na jak długo obowiązują).

    -----

  • 92. Data: 2016-12-13 14:21:46
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 19:25:41 UTC+1 użytkownik witek
    napisał:

    >Notariusz chyba może sprawdzić KW chwile przed E-wpisem?

    A ten wpis sie pojawia natychmiast, czy blyskawicznie to notariusz
    sklada wniosek, a sad go potem trzy miesiace wpisuje ?

    Oczywiscie mozna by ujawnic i wpisy wpisane i czekajace wnioski ...

    J.

  • 93. Data: 2016-12-13 14:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >sprzedawcy zablokować KW (nie pytajcie po co, na wszystkim a się
    >zarobić, np. na umowach >przedwstępnych o których nikt z ulicy nie ma

    Ale na to jest znany sposob - zadatek.

    Tylko znow sie pojawi kwestia - kiedy go zaplacic i jak :-)

    J.

  • 94. Data: 2016-12-13 14:36:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 14:21:52 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A ten wpis sie pojawia natychmiast, czy blyskawicznie to notariusz
    > sklada wniosek, a sad go potem trzy miesiace wpisuje ?

    Mam sąsiada notariusza to mogę podpytać. Zdrowy rozsądek by mówił ze notariusz po
    podpisaniu aktu(albo chwilę przed podpisaniem) sprawdza aktualną KW, jak jest
    "czysto" to robi E-wpis i NATYCHMIAST jest widoczne coś na podobieństwo dzisiejszej
    wzmianki. To by miało sens i praktycznie ukróciło nadużycia.

  • 95. Data: 2016-12-13 15:28:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Mam sąsiada notariusza to mogę podpytać.
    >Zdrowy rozsądek by mówił ze notariusz po podpisaniu aktu(albo chwilę
    >przed podpisaniem) sprawdza aktualną KW,

    Chwile przed powinien, bo po podpisie, to bedzie za pozno :-)

    >jak jest "czysto" to robi E-wpis i NATYCHMIAST jest widoczne coś na
    >podobieństwo dzisiejszej wzmianki.
    >To by miało sens i praktycznie ukróciło nadużycia.

    Ale zawod notariusza ma dluzsza tradycje i niekoniecznie jest zgodny z
    dzisiejszym zdrowym rozsadkiem :-)

    J.

  • 96. Data: 2016-12-13 16:07:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/13/2016 4:45 AM, Kris wrote:

    > Notariusz chyba może sprawdzić KW chwile przed E-wpisem?

    Ale akt notarialny juz jest sporzadzony i mieszkanie sprzedane.
    Co mu po tym.

  • 97. Data: 2016-12-13 16:08:01
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/13/2016 7:36 AM, Kris wrote:

> [...]
    "czysto" to robi E-wpis i NATYCHMIAST jest widoczne coś na podobieństwo dzisiejszej
    wzmianki. To by miało sens i praktycznie ukróciło nadużycia.

    są lepsze metody tylko nikomu nie chce sie ich zaimplementowac.

  • 98. Data: 2016-12-13 16:09:56
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    witek <w...@g...pl> pisze:

    > Ale akt notarialny juz jest sporzadzony i mieszkanie sprzedane.
    > Co mu po tym.

    Zmniejszenie ryzyka wyłgiwania się ubezpieczyciela jest nic nie warte?

    --
    A. Filip
    Gdy plujesz w górę, zasłoń twarz. (Przysłowie żydowskie)

  • 99. Data: 2016-12-13 16:17:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2016 16:07:06 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > Ale akt notarialny juz jest sporzadzony i mieszkanie sprzedane.
    > Co mu po tym.
    No dobra- korekta:
    Notariusz przed podpisaniem aktu notarialnego chyba może sprawdzić KW chwile przed
    E-wpisem?

  • 100. Data: 2016-12-13 16:19:23
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/13/2016 9:09 AM, A. Filip wrote:

    > Zmniejszenie ryzyka wyłgiwania się ubezpieczyciela jest nic nie warte?

    Nie widze związku.
    Czego notariusz nie dopełnił?