  • 1. Data: 2016-12-06 20:09:43
    Temat: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam przed sobą umowę z prywatna szkołą. Na końcu są zgody.

    W jedym z punktów zmieszano: "wyrażam zgodę na informacje merketingowe
    oraz informacje o postępach dziecka". Wniosek: albo reklamy + postępy
    albo nic.

    Moje pytanie: gdzieś wydawało mi się usłysząłem że mieszanie zgody na
    informacje merketingowe z innymi zgodami jest niedopuszczalne. Niestety
    mógł być to fakt medialny. Czy ktoś kojarzy aby jakiś rzecznik, sąd bądz
    ustawa się wypowiadali w tej kwestii?

  • 2. Data: 2016-12-06 21:19:32
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    >
    > W jedym z punktów zmieszano: "wyrażam zgodę na informacje merketingowe
    > oraz informacje o postępach dziecka". Wniosek: albo reklamy + postępy

    Skreślić "informacje marketingowe oraz" i podpisać.

    p. m.

  • 3. Data: 2016-12-06 21:31:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-06 21:19, m wrote:
    > Skreślić "informacje marketingowe oraz" i podpisać.

    Dokładnie tak zrobiłem :D

    Ale zastanawiam się co mam zrobić nastepnym razem. Powołać się na coś?
    Można sobie pyskować z marketoidowym przygłupem, ale warto mieć wsparcie.

  • 4. Data: 2016-12-07 12:04:22
    Od: m <m...@g...com>

    > Dokładnie tak zrobiłem :D
    >
    > Ale zastanawiam się co mam zrobić nastepnym razem. Powołać się na coś?
    > Można sobie pyskować z marketoidowym przygłupem, ale warto mieć wsparcie.

    Ani on nie zrozumie co do niego mówisz, ani nie ma na to żadnego wpływu.

    Poza tym, takie podpisanie/skreślenie bądź nie też nie ma chyba żadnego
    wpływu na to czy będą cię spamować czy nie :). Dopiero jakbyś zaczął się
    sądzić i wyciągnęliby ten papier. A tak to liczy się checkbox w ich
    systemie informatycznym.

    p. m.

  • 5. Data: 2016-12-07 12:42:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 07-12-2016 o 12:04, m pisze:

> [...]
    > wpływu na to czy będą cię spamować czy nie :). Dopiero jakbyś zaczął się
    > sądzić i wyciągnęliby ten papier. A tak to liczy się checkbox w ich

    Kojarzy mi się (jak przez mgłę), że Turing podpisując jakąś ankietę, coś
    tam wykreślił czego nikt nie zauważył.
    Dopiero jak czegoś od niego chcieli to powiedział, że się przecież na to
    nie zgodził i wtedy odkryli, że faktycznie :).
    P.G.

  • 6. Data: 2016-12-07 12:47:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 07-12-2016 o 12:42, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > Dopiero jak czegoś od niego chcieli to powiedział, że się przecież na to
    > nie zgodził i wtedy odkryli, że faktycznie :).
    Ech ta pamięć. A może to nie Turing tylko Feynman? Sam już nie wiem.
    P.G.

  • 7. Data: 2016-12-08 09:14:35
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    U ruskich był lepszy agent. :) http://tnij.org/f9x8ubc