  • 11. Data: 2007-04-22 22:33:24
    Temat: Re: Sprzedaz fajek po cenie wyzszej niz na opakowaniu? Co robic?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:462bd5fb$1@news.home.net.pl...

    > UKS juz powiadomiłem. Mam nadzieje ze sie tym zajma :)

    Pewnie tak, choć to drobnica.

    > Rozumiem ze przypadkami łamania Ustawy o Cenach zajmuje sie IH?

    Przeważnie.

  • 12. Data: 2007-04-22 23:02:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Mylisz się. Nie ma zakazu sprzedaży papierosów powyżej ich maksymalnej
    > ceny detalicznej.

    A o tym artykule co powiesz?
    Ustawa z dnia 23 stycznia 2004 r. o podatku akcyzowym
    Art 73.4. Za maksymalną cenę detaliczną przyjmuje się cenę wyznaczoną i
    wydrukowaną przez producenta, importera lub podmiot dokonujący nabycia
    wewnątrz wspólnotowego na opakowaniu jednostkowym wyrobu tytoniowego.

    Jacek

  • 13. Data: 2007-04-22 23:03:08
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Pewnie tak, choć to drobnica.

    Ziarnko do ziarnka :)

    > Przeważnie.

    Dzieki wielkie

    Jacek

  • 14. Data: 2007-04-22 23:48:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik castrol napisał:
    > A o tym artykule co powiesz?

    Że nadal brzydki donosiciel jesteś.

> [...]
    > wydrukowaną przez producenta, importera lub podmiot dokonujący nabycia
    > wewnątrz wspólnotowego na opakowaniu jednostkowym wyrobu tytoniowego.

    I z tego ma wynikać zakaz sprzedaży po wyższej cenie? :)

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2007-04-23 00:58:45
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > wydrukowaną przez producenta, importera lub podmiot dokonujący nabycia
    > wewnątrz wspólnotowego na opakowaniu jednostkowym wyrobu tytoniowego.

    moze tak wyslisz sie na analize calej ustawy a nie jednego art.?
    zastanawiajace czy jesli tankujesz a cena zbyt wysoka to tez donosisz?
    a jak piwko za drogie rowniez?
    a może jak perfum za drogi to tez?

    żenada

  • 16. Data: 2007-04-23 01:24:37
    Od: Michał <b...@s...com>

    grzess napisał(a):
    > moze tak wyslisz sie na analize calej ustawy a nie jednego art.?
    > zastanawiajace czy jesli tankujesz a cena zbyt wysoka to tez donosisz?
    > a jak piwko za drogie rowniez?
    > a może jak perfum za drogi to tez?
    ^^^^^^
    PerfumY, murwa kać, perfumY. To słowo nie ma liczby pojedyńczej! Wbić do
    łba, bo następnym razem dojdzie do rękoczynów.

    wkurzony :)
    --
    pzdr

  • 17. Data: 2007-04-23 06:24:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.04.2007 Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał/a:

    > Mylisz się. Nie ma zakazu sprzedaży papierosów powyżej ich maksymalnej
    > ceny detalicznej.

    Zakazu to i nie ma, ale trzeba dopłacić akcyzę od różnicy. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 18. Data: 2007-04-23 06:54:18
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Samotnik wrote:

    > Zakazu to i nie ma, ale trzeba dopłacić akcyzę od różnicy. ;-)

    A co przy sprzedaży po niższej cenie :)

  • 19. Data: 2007-04-23 07:12:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.04.2007 chiroproktolog <c...@o...eu> napisał/a:

    > A co przy sprzedaży po niższej cenie :)

    Niestety nic :)

  • 20. Data: 2007-04-23 08:02:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Samotnik napisał:
    > Zakazu to i nie ma, ale trzeba dopłacić akcyzę od różnicy. ;-)

    A od kiedy to sprzedawca płaci akcyzę??

    zdumiony
    Arek

    --