  • 21. Data: 2015-02-19 12:20:05
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 11:54, Liwiusz pisze:

    > A jak skserujesz książkę, to możesz sprzedać xero?

    hihihi - w sumie jak jego ksero to chyba może, niezależnie co na nim
    kopiował :P
    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 22. Data: 2015-02-19 12:23:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 12:08, Liwiusz pisze:

    > Dziwne spostrzeżenia.

    Ale prawdziwe, ceny e-booków po za promocjami są zbliżone do wersji
    papierowych. A są też takie, które np dodatkowo są okrojone (np brak
    ilustracji - tak jeszcze takie się zdarzają). Zalety e-booków, to
    zajmują mało miejsca i można kupić i mieć "za chwilę".

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 23. Data: 2015-02-19 12:30:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 12:08, Liwiusz pisze:

    > Dziwne spostrzeżenia.

    Ale zgodne z prawdą, przynajmniej w moim życiu ;)

    Jak masz inne, to rozwiń myśl, bo na razie to małoś konkretny.

  • 24. Data: 2015-02-19 12:32:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 12:23, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > ilustracji - tak jeszcze takie się zdarzają). Zalety e-booków, to
    > zajmują mało miejsca i można kupić i mieć "za chwilę".

    oraz ,,można nosić ze sobą całą biblioteczkę i poczytać to, co się
    akurat ma ochotę'' choć niestety trochę to jest przyćmione faktem, że
    nie można wrzucić do plecaka i niech się telepie, na wszelki wypadek
    tylko trzeba obchodzić się jak ze zgniłym jajkiem :(

  • 25. Data: 2015-02-19 12:32:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 12:14, Liwiusz pisze:

    > Ale dochodzi cała masa innych kosztów typu magazynowanie i dystrybucja.

    Co nie zmienia faktu, że ceny są jakie są. I Co Pan Zrobisz?

  • 26. Data: 2015-02-19 12:36:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-19 o 12:30, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale zgodne z prawdą, przynajmniej w moim życiu ;)
    >
    > Jak masz inne, to rozwiń myśl, bo na razie to małoś konkretny.

    No nie wiem. Wbiło mi się w pamięć, że cena ebooka jest niższa niż cena
    papieru, przynajmniej tak było kilka lat temu. Teraz już nie patrzę na
    papier, często zresztą książka nie ma wersji papierowej. Może
    rzeczywiście się wyrównało, zgodnie z zasadą, że nieważne koszty, tylko
    ważne to, ile jest klient w stanie zapłacić za książkę, i skoro dawał
    "50" za papier, to może i dać "50" za ebooka.

    W tym całym zamieszaniu argument, że nie mogę (legalnie) sprzedać ebooka
    jest śmieszny, skoro mogę (praktycznie) raz kupionego ebooka dać 10
    przyjaciołom, tudzież otrzymać od nich 10 ebooków za darmo, która to
    sytuacja znacznie przewyższa profitu z potencjalnej możliwości sprzedaży.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-02-19 12:42:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.02.2015 12:14, Liwiusz pisze:

    > Ale dochodzi cała masa innych kosztów typu magazynowanie i dystrybucja.

    Niemniej jednak cenowo płatne ebooki wychodzą dużo droższe o ich
    odpowiedników w papierze.

    Dzisiaj Grę o Tron kupię w papierze już za 10zł/3dolary. Oczywiście
    używaną. W ebooku - rzadko poniżej 30zł. Używanych brak :).

    Z drugiej strony ebooka sobie łatwo spiracę jakbym chciał, papieru nie
    dam rady ani łatwo ani tanio. No i mam ebooki za free z rozmaitych
    darmowych źródeł, głównie te do których prawa autorskie wygasły.

    p. m.

  • 28. Data: 2015-02-19 12:54:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 12:36, Liwiusz pisze:
    > Teraz już nie patrzę na
    > papier, często zresztą książka nie ma wersji papierowej.

    No to mamy diametralnie inne doświadczenia. Większość książek, które
    chciałbym, nie istnieją w e-booku. Trochę ostatnimi laty z tym lepiej,
    ale wciąż jest cieniuteńko i e-booki to promil tego, co jest w papierze.
    Za to e-book-only nie znam żadnych (nie twierdzę, może są).

  • 29. Data: 2015-02-19 12:55:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.02.2015 o 12:42, m pisze:
    > Z drugiej strony ebooka sobie łatwo spiracę jakbym chciał,

    Hm... Mi to nie wychodzi. Niewiele jest pirackich e-booków po polsku.
    Ludzie się boją dawać, bo znak wodny na nich wskazuje.

  • 30. Data: 2015-02-19 14:04:56
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    No właśnie - wymiana.
    Może jest jakieś miejsce w sieci gdzie mogę się wymienić ebookami?
    Np. ja oddam X książkę 1, X odda za darmo osobie Y książkę 2 a ktoś Z odda
    mi książkę numer 3 (której szukam)