  • 1. Data: 2007-01-07 19:33:38
    Temat: Wadliwa reprezentacja spółki z o.o. a wykonanie umowy
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Spółka z.o.o. zawiera umowę zlecenia z osobą fiz.prowadzącą dg.
    Umowę w imieniu spółki podpisuje jej pracownik, który nie jest jednak
    uprawniony do reprezentacji (nie figuruje w KRS jako osoba uprawniona do
    repr. spółki).
    Strony przystępują do wykonania umowy.

    Pytania:
    1.Czy pomimo tego,że taka czynność prawna nieważna jest od samego
    początku, os.fiz. może skutecznie pozwać sp. z o.o. o roszczenia
    wynikające z umowy?
    2.Jaka będzie podstawa dochodzenia tych roszczeń? Art.405 k.c. w zw. z
    art 410 par.2 k.c.?

  • 2. Data: 2007-01-08 08:36:52
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > wynikające z umowy?
    > 2.Jaka będzie podstawa dochodzenia tych roszczeń? Art.405 k.c. w zw. z

    A ile bierzesz od klienta za sprawę, której nie umiesz poprowadzić? :-)

    Marcin.

  • 3. Data: 2007-01-08 09:00:20
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):
    > A ile bierzesz od klienta za sprawę, której nie umiesz poprowadzić? :-)

    Nie mam żadnego klienta,bo nie jestem adwokatem, radcą ani doradcą czy
    jak to tam się nazywa.