  • Date: Mon, 08 Jan 2007 06:25:33 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż części działki budowlanej

    k...@i...pl napisał(a):
    > Witam,
    > Interesuje mnie ile czasu należy odczekać, po zakupie 3000 m2
    > działki pod zabudowę, aby móc sprzedać jej fragment. I czy są

    Sprzedać można praktycznie od razu - pomijam czas potrzebny na
    załatwienie formalności ;)

    > jakieś prawne ograniczenia, co do dalszego podzialu takiej działki?

    To, co pisał Maluch.

    Plus sprawdź plan zagospodarowania przestrzennego - np. w moim przypadku
    działka nie może mieć mniej niż 1000m2 żeby móc się na niej budować.
    Kawałek dalej minimum to już właśnie 3000m2 (jakaś otulina czy inna
    strefa ochronna).