eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne? › Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?
    From: Mario <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedalem auto - kupujacy po czasie chce przepisac umowe - czy to legalne?
    Date: Wed, 18 May 2011 20:52:18 +0200

    Witam

    Sprzedalem samochod prawie 2 tygodnie temu. Zglosilem to do
    ubezpieczalni i do wydzialu komunikacji. Dzis wydzwania do mnie rodzina
    wlasciciela (mlody chlopak) z prosba o "przepisanie" umowy na nich,
    poniewaz wlasciciel stracil prawko za jazde na podwojnym gazie...

    Generalnie malo mnie to obchodzi ale nie widze powodu zeby ludziom zycie
    utrudniac... ALE... wydzial komunikacji ma ksero umowy, ubezpieczyciel
    tez... nie wyobrazam sobie przedarcia sterej i napisania nowej z tego
    powodu... Rodzina wlasciciela prosi o aneks...

    I TU PYTANIE: czy aneks do umowy ktory zmienia dane kupujacego jest
    zgodny z prawem?

    proponowalem im zeby miedzy soba sporzadzili umowe darowizny albo
    kupna-sprzedazy ale zal im placic podatki.... eh...

    pozdrawiam!