  • 1. Data: 2005-05-30 10:40:40
    Temat: Zalegly urlop - co w przypadku odmowy?
    Od: Roland Zerek <r_o_l_a_n_d_z@no_spam_poczta.fm>

    Witam,

    Dzisiaj zamierzam poprosic szefa o zalegly urlop z zeszlego roku (20 dni).
    Czy moze mi odmowic? I co wtedy? Jak dlugo moze trwac postepowanie przed
    sadem pracy?

    TIA, Pozdrawiam :-)

    --
    Roland Żerek
    rolandz (na) poczta fm

  • 2. Data: 2005-05-30 11:53:23
    Temat: Re: Zalegly urlop - co w przypadku odmowy?
    Od: "Lens" <n...@m...pl>

    > Dzisiaj zamierzam poprosic szefa o zalegly urlop z zeszlego roku (20 dni).
    > Czy moze mi odmowic? I co wtedy? Jak dlugo moze trwac postepowanie przed
    > sadem pracy?

    ZTCW to zalegly urlop (z poprzedniego roku) musi byc wykorzystany do konca
    pierwszego kwartalu roku biezacego -za takie "zaniedbanie" pracodawca moze
    zostac ukarany przez PIP.

    pozdr.