  • 1. Data: 2006-01-05 16:53:02
    Temat: Sprawdzenie zawartości przesyłki za pobraniem
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Pojawiają się na pl.soc.prawo posty nt. sprawdzania przesyłki przed
    odebraniem
    Uprzejmie donoszę, że od 1.1.2006 w cenniku usług pocztowych w obrocie
    krajowym PPUP Poczta Polska w części III pozycja 4 pojawiła się taka
    usługa.
    Cena usługi 5,00 zł.
    Szczegóły www.poczta-polska.pl
    Sprawdzenie zawartości przesyłki pobraniowej i uzyskanie dowodu sprawdzenia
    zawartości może być zgłoszone tylko w momencie nadawania przesyłki
    pobraniowej.

    Myślę, że jest to spowodowane tym iż firmy kurierskie od dawna oferowały
    otworzenie paczki przy kurierze.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-01-05 21:05:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <xioyakgkfgn4$.9hn0yag3xt4i$.dlg@40tude.net>, Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > Uprzejmie donoszę, że od 1.1.2006 w cenniku usług pocztowych w obrocie
    > krajowym PPUP Poczta Polska w części III pozycja 4 pojawiła się taka

    A jak otworzę przy okienku paczkę i zaprezentuję pani z okienka i
    okolicznym klientom: "Patrzy pani, co mi tu przysłał, przecież to
    zwykła cegła jest" i pójdę na policję i zgłoszę, że pani z okienka
    widziała i może potwierdzić, to pani z okienka za swoje zeznania
    też pobierze ode mnie 5zł?

    Renata

  • 3. Data: 2006-01-05 21:51:03
    Od: Jax <a...@s...com>

    Dnia 05 Jan 2006 21:05:34 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > zwykła cegła jest" i pójdę na policję i zgłoszę, że pani z okienka
    > widziała i może potwierdzić, to pani z okienka za swoje zeznania

    Za usługę płaci wysyłający, więc nie będzie takich problemów.

    Ciekawe czy pojawią się większe kolejki na pocztach przez to sprawdzanie ;)

    --
    pozdr.
    jax