  • 1. Data: 2006-01-05 14:14:12
    Temat: Mieszkanie spoldzielc zwrot wpisowego po sprzedazy mieszkania.
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    Dwa lata temu zakupilam mieszkanie spoldzielcze.Musialam wplacic ponad 1000
    zl aby stac sie czlownkiem spoldzielni.Teraz chce sprzedac to mieszkanie.Czy
    1000 zl dostane spowrotem?Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-06 06:35:31
    Od: "Stan_Z" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Dwa lata temu zakupilam mieszkanie spoldzielcze.Musialam wplacic ponad
    > 1000 zl aby stac sie czlownkiem spoldzielni.Teraz chce sprzedac to
    > mieszkanie.Czy 1000 zl dostane spowrotem?Pozdrawiam

    Zalezy co statut wspomnianej spóldzielni ma zapisane.
    Wpisowe najczesciej jest bezzwrotne, ale mam dziwne wrazenie ze cos w twoim
    poscie jest nie do konca rzetelnie opisane albo zostalo naruszona ustawa o
    spóldzielniach mieszkaniowych co do wysokosci wpisowego (art. 3 ust. 4
    obowiazuje 15 stycznia 2003 r.)

    Stan_Z