  • 11. Data: 2002-05-07 16:42:40
    Temat: Re: Sprawdzanie biletów PKP
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    > proponuję założyć grupę Amnesty - PKP
    >
    > która będzie bronić praw klientów
    >
    > jeżeli zasypiemy listami dyrekcję PKP , to kto wie .....
    Ja wiem.. beda mieli czym palic w parowozach. Niestety, juz kilka raz mialem
    "przyjemnosc" poznania procedur PKP i za kazdym razem bylo niegrzecznie
    wrecz chamsko i ew. posty do nich niczym sie nie konczyly. Nawet nie
    odpowiadaja.

    pozdrawiam serdecznie
    Lukaszek

  • 12. Data: 2002-05-09 17:53:57
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > co do okazania to się zgadzam ale co do wręczenia to już jakoś mi nie
    > pasuje.

    niestety tak, raz mi przyniósł regulamin jak odówiłem
    teraz już nie stety za stary jestem na ulgi :(
    ale studiuje nadal :)