  • 11. Data: 2015-05-21 13:28:06
    Temat: Re: Sprawa na Policji - i pojscie do wiezienia
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-21 o 12:09, Jola pisze:
    > No tak, ale ON JEST NIEWINNY, NIC NIE ZROBIŁ !!!
    > A jak czytałam to tymczasowo aresztuję się ludzi którzy mogą motać w
    > zeznaniach itd
    A te zdjęcia niepełnoletnich, co to na komputerze w cache'u leżały, to
    pewnie mu się sam ściągnęły, bo on od Ciebie wzroku nie odrywa :->

    Maciek

  • 12. Data: 2015-05-21 14:25:55
    Od: Jola <j...@w...pl>

    W dniu 2015-05-21 o 13:28, Maciek pisze:
    > A te zdjęcia niepełnoletnich, co to na komputerze w cache'u leżały, to
    > pewnie mu się sam ściągnęły, bo on od Ciebie wzroku nie odrywa :->

    TO CO PISZESZ TO JUŻ JEST POMÓWIENIE !!!

  • 13. Data: 2015-05-21 14:26:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 14:25, Jola pisze:

    > TO CO PISZESZ TO JUŻ JEST POMÓWIENIE !!!

    Muszę przyznać, że twój chłopak ma strasznie głupią dziewczynę.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-05-21 15:03:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-21 o 14:26, Liwiusz pisze:
    > Muszę przyznać, że twój chłopak ma strasznie głupią dziewczynę.
    Daj spokój. Śmierdzi trollem na kilometr. Gimbaza ma pewnie znów jakieś
    zajęcia z historycznych technologii informatycznych i trafili na to
    "forum" :->

    Maciek

  • 15. Data: 2015-05-21 15:08:09
    Od: Jola <j...@w...pl>

    > Muszę przyznać, że twój chłopak ma strasznie głupią dziewczynę.

    Pisze gość że mój facet miał zdjęcia niepełnoletnich to jest czyste
    pomówienie !!!, jak się nie myle tj art 212 kk

  • 16. Data: 2015-05-21 16:54:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-15 o 15:08, Jola pisze:

    > Pisze gość że mój facet miał zdjęcia niepełnoletnich to jest czyste
    > pomówienie !!!, jak się nie myle tj art 212 kk

    Może ktoś wskazać, jaki przepis prawa zabrania posiadania zdjęć
    niepełnoletnich osób? Podniósł bym statystykę :-)

  • 17. Data: 2015-05-21 16:57:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-05-15 o 07:00, Jola pisze:
    > Cześć wam
    > Mój chłopak dostał ostatnio wezwanie na komende jako podejrzany. Nie
    > pisze z jakiego art tylko jakies RSD/ i tu jakiś numer. Wcześniej ok 3
    > lat temu zabrali mu komputer bo ktoś go pomówił o jakieś rzeczy, Był
    > czysty.

    A ostatnie cyfry RSD zgadzają się z z rokiem, w którym mu zabrali komputer?

    > Obawia się że może coś mu wgrali albo coś i boi się że pojdzie siedzieć,
    > czy z Policji mogą od razu zabrać go do Aresztu ?

    Oczywiście, bo policjanci się nudzą i dla zabicia czasu ganiają po
    mieście na chybił / trafił i zabierają komputery, a potem wgrywają
    zdjęcia pornograficzne nieletnich.

    > Ja mu mówie że jedzie tylko po zwrot komputera, no ale z nimi nic nie
    > wiadomo.

    Jako podejrzany, to raczej nie po komputer.

  • 18. Data: 2015-05-21 17:03:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Może ktoś wskazać, jaki przepis prawa zabrania posiadania zdjęć
    > niepełnoletnich osób? Podniósł bym statystykę :-)
    Dlatego nie wiem, o co się Jolka rzuca. W sumie nie wiem, czy sama nie
    jest przypadkiem niepełnoletnia, więc jej zdjęcia na kompie chłopaka
    byłyby przecież całkiem naturalne :->
    Zapewne przyszło jej do głowy, że piszę o _określonych_ zdjęciach mocno
    niepełnoletnich osób. Za takie przypuszczenia w czasach stalinowskich
    byłaby już skazywana za współudział ;-)

    Maciek

  • 19. Data: 2015-05-23 19:40:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Może ktoś wskazać, jaki przepis prawa zabrania posiadania zdjęć
    > niepełnoletnich osób? Podniósł bym statystykę :-)

    A jak będą bez ubrań to też nie znajdziesz paragrafu ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-05-23 19:41:47
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 11:01, Stokrotka pisze:

    > Sprawdź czy mają prawo, zdaje się mają tylko 2 lata od zabrania komputera,
    > a właściwie 3 miesiące.
    > Sprawdź czy zatwierdzenie pszeszukania- zabrania komputera pszez
    > prokuraturę zmieściło się w 7 dniah - to termin zawity , a to oznacza,
    > że jak się nie zmieściło, to kompuetr nie stanowi już dowodu.
    > Skoro jest podejrzany, to nie idzie o zwrot komputera, i poza tym jak by
    > szło o zwrot komputera, to by ten komputer mu oddali do domu, lub
    > wysłali pocztą.
    > Mi to wygląda na typowy policyjno - mafijny szantaż.

    Idź stąd 40-letnia skretyniała niedojdo życiowa. Zajmij sie lepiej
    karmieniem jeża w tym swoim garażu w ktorym mieszkasz, bo to chyba
    jedyne co ci poprawnie w życiu wychodzi.
    Takich kretynizmów jak te twoje wypociny w tym wątku to chyba jeszcze
    nigdy nie widziałem

    --
    Sonn