  • 21. Data: 2015-05-23 19:44:12
    Temat: Re: Sprawa na Policji - i pojscie do wiezienia
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 07:00, Jola pisze:
    > Cześć wam
    > Mój chłopak dostał ostatnio wezwanie na komende jako podejrzany. Nie
    > pisze z jakiego art tylko jakies RSD/ i tu jakiś numer. Wcześniej ok 3
    > lat temu zabrali mu komputer bo ktoś go pomówił o jakieś rzeczy, Był
    > czysty.
    > Obawia się że może coś mu wgrali albo coś i boi się że pojdzie siedzieć,
    > czy z Policji mogą od razu zabrać go do Aresztu ?
    > Ja mu mówie że jedzie tylko po zwrot komputera, no ale z nimi nic nie
    > wiadomo.

    Jak widać jego poziom intelektualny nie pozwala mu na skorzystanie z
    telefonu żeby dowiedzieć się o co chodzi?

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2015-05-23 21:04:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 19:44 Sonn <p...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak widać jego poziom intelektualny nie pozwala mu na skorzystanie z
    > telefonu żeby dowiedzieć się o co chodzi?

    Zabawni są ci "intelektualiści" :)
    Oczywiście Sonna poziom zakłada, że policja informuje telefonicznie o
    wszystkim każdego podejrzanego.
    Pewnie Sonn z wypiekami na twarzy ogląda serial "Policjantki i policjanci".
    :)

    --
    Trefniś

  • 23. Data: 2015-05-24 02:01:02
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-23 o 21:04, Trefniś pisze:

> [...]
    > wszystkim każdego podejrzanego.
    > Pewnie Sonn z wypiekami na twarzy ogląda serial "Policjantki i policjanci".

    Zdziwiłbyś sie błazenku

    --
    Sonn

  • 24. Data: 2015-05-24 10:15:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 May 2015 12:09:39 +0200, Jola <j...@w...pl> wrote:
    > No tak, ale ON JEST NIEWINNY, NIC NIE ZROBIŁ !!!

    Widać, coś musiało być w komputerze.
    A "nicnierobienie" nie oznacza niewinności, zaniechanie działań w
    pewnych okolicznościach może być przestępstwem.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2015-05-24 12:44:48
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 02:01 Sonn <p...@p...onet.pl> pisze:

    > W dniu 2015-05-23 o 21:04, Trefniś pisze:

    (...)

    > Zdziwiłbyś sie błazenku

    Mamy wspaniałe, historyczne tradycje.
    I taki nasz trefny obowiązek - obnażać i kpić...

    Mam nadzieję, że oprócz "ejakulatów" intelektu nie miewasz po tym serialu
    zmaz nocnych?

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2015-05-24 12:47:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > wszystkim każdego podejrzanego.
    > Pewnie Sonn z wypiekami na twarzy ogląda serial "Policjantki i policjanci".

    Zabawni są pozostali nie potrafiący zrozumieć że dziewczyna
    wezwanego nie musi wiedzieć tego co wezwany.
    A już najzabawniejsze jest wypowiadanie się w wątku mającym
    w tytule "Sprawa na Policji:.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-05-24 12:59:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-05-15 o 19:44, Sonn pisze:

    > Jak widać jego poziom intelektualny nie pozwala mu na skorzystanie z
    > telefonu żeby dowiedzieć się o co chodzi?

    Ja sądzę, że on wie, o co chodzi. Nas pyta o to jego sympatia.

  • 28. Data: 2015-05-24 15:05:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 12:47 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    (...)
    > Zabawni są pozostali nie potrafiący zrozumieć że dziewczyna
    > wezwanego nie musi wiedzieć tego co wezwany.
    > A już najzabawniejsze jest wypowiadanie się w wątku mającym
    > w tytule "Sprawa na Policji:.

    Ja to świetnie rozumiem i właśnie _to_ mnie natchnęło do polemiki z Sonnem
    "powinien zadzwonić na policję i spytać".
    Miałbym to całkiem z tyłu - ale zaczęły się wycieczki osobiste.
    Tak mam - przed głupcami będę bronił każdego!

    --
    Trefniś

  • 29. Data: 2015-05-25 14:52:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-24 o 15:05, Trefniś pisze:
    > W dniu .05.2015 o 12:47 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
    >
    > (...)
    >
    > Ja to świetnie rozumiem i właśnie _to_ mnie natchnęło do polemiki z

    Mam wątpliwości.

    > Sonnem "powinien zadzwonić na policję i spytać".
    > Miałbym to całkiem z tyłu - ale zaczęły się wycieczki osobiste.
    > Tak mam - przed głupcami będę bronił każdego!

    Najprawdopodobniej nie musi dzwonić bo wie dokładnie co
    na jego komputerze znaleźli. Nie wie tego jego dziewczyna
    czyli wątkotwórczyni która niepotrzebnie zawraca nam głowę.
    A wielu z nas w tym wątku niepotrzebnie uczestniczy.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-05-25 15:50:31
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 14:52 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Mam wątpliwości.

    Tylko świnia nie miewa wątpliwości.

> [...]
    > czyli wątkotwórczyni która niepotrzebnie zawraca nam głowę.
    > A wielu z nas w tym wątku niepotrzebnie uczestniczy.

    Powtarzam - wyśmiewam tylko i wyłącznie idiotyczny pomysł "niech zadzwoni"
    podparty jakimiś atakami osobistymi. Niezależnie od Twoich mrzonek.

    Reszta (także Twoja polemika) jest biciem piany!
    Więc jak ja - zamilcz już w tym wątku, bo niczego nie wnosisz jak
    samokrytycznie napisałeś powyżej!
    EOT

    --
    Trefniś