  • 1. Data: 2011-08-10 21:42:34
    Temat: Sposób na -sąd - to działa
    Od: Mateusz <s...@w...pl>

    Witka.

    Założyłem sprawę facetowi w esądzie bo nie zapłacił faltury.
    Dziś sędzia wezwał mnie do wskazania adresu pozwanego bo w pod tym który
    podałem jest adnotacja poczty: "adresat wypowadził się".

    Sprawdził mi gościa znajomy w bazie policyjnej i okazuje się ze miejsce
    jego zamieszkania to ... Polska.

    Pamiętaj cwaniaku: mów że już się wyprowadziłeś!!!

    Moje proste pytanie:
    co mam robić??

  • 2. Data: 2011-08-10 22:10:29
    Temat: Re: Sposób na -sąd - to działa
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-10 23:42, Mateusz pisze:

    > Moje proste pytanie:
    > co mam robić??

    Ustanowić kuratora osobie nieznanej z miejsca pobytu.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-08-10 22:18:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mateusz

    > Sprawdził mi gościa znajomy w bazie policyjnej i okazuje się ze miejsce
    > jego zamieszkania to (...)

    I tyle w temacie "poufności" tej bazy.

  • 4. Data: 2011-08-11 00:04:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ustanowić kuratora osobie nieznanej z miejsca pobytu.

    Da radę w e-sądzie?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-08-11 02:10:12
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia 10 Aug 2011 22:18:22 GMT, to napisał(a):

    > I tyle w temacie "poufności" tej bazy.
    Ależ przecież uczciwi i praworządni obywatele płacący Mateuszowi faktury w
    terminie nie mają powodów się obawiać, tych bez/baz/buz, tfu... ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2011-08-11 10:36:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-11 02:04, Liwiusz pisze:

    > Da radę w e-sądzie?

    Próba nie strzelba. Jest miejsce na pisma procesowe - skrobnąć
    wniosek o zawieszenie postępowania, i skrobnąć wniosek o
    ustanowienie kuratora ;)

    Jak się okaże, że się nie da - skierują do marmurkowego ;)

  • 7. Data: 2011-08-13 11:04:20
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    I co dalej?

    -----

  • 8. Data: 2011-08-15 12:22:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-13 13:04, _ąćęłńóśźż pisze:

    > I co dalej?

    Jesteś upośledzony/upośledzona ? Czy debila udajesz po to by
    mamusia cie pogłaskała ?

    Przecież napisałem: "Ustanowić kuratora osobie nieznanej z
    miejsca pobytu. "

  • 9. Data: 2011-08-15 13:30:41
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Jesteś upośledzony/upośledzona ? Czy debila udajesz po to by mamusia cie
    > pogłaskała ?
    >
    > Przecież napisałem: "Ustanowić kuratora osobie nieznanej z miejsca
    > pobytu. "

    to ja sie przylacze, jaki jest koszt takiego kuratora?

  • 10. Data: 2011-08-15 18:08:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-15 15:30, Pendrive pisze:

    > to ja sie przylacze, jaki jest koszt takiego kuratora?

    Koszty procesowe + wynagrodzenie dla kuratora.

    http://satanizm.eu/satanista-pladruJe-mogile.jpg