  • 11. Data: 2005-06-28 18:49:45
    Temat: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: zet <z...@z...pl>

    > Nie. Przepis zakazuje picia alkoholu. Nawet z butelki ze smoczkiem.

    A jak się ma ten przepis do picia alkoholu pod parasolem na skwerku ?
    Skwerek należy do części zewnętrznej kawiarni (liczne krzesełka i stoliki
    poza budynkiem).

  • 12. Data: 2005-06-28 19:26:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > A jak się ma ten przepis do picia alkoholu pod parasolem na skwerku ?
    > Skwerek należy do części zewnętrznej kawiarni (liczne krzesełka i
    stoliki
    > poza budynkiem).

    Zakaz nie dotyczy lokali gastronomicznych.

  • 13. Data: 2005-06-28 19:27:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d9s56u$442$1@inews.gazeta.pl...

    > trzeba przepis zmienic, bo niestety jest na tyle bzdurny ze owiniecie
    > gazete Ci nic nie da.

    Jestem tego samego zdania. Wystarczy się zastanowić. co jest bardziej
    szkodliwe ze społecznego punktu widzenia. Picie w miejscu publicznym
    wody mineralnej z butelki po wódce, czy wódki z butelki po wodzie
    mineralnej. Moim zdaniem zakaz powinien dotyczyć spożywania wszelkich
    płynów z pojemników sugerujących, ze zawierają alkohol.

  • 14. Data: 2005-06-28 19:28:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zet wrote:

    > A jak się ma ten przepis do picia alkoholu pod parasolem na skwerku ?
    > Skwerek należy do części zewnętrznej kawiarni (liczne krzesełka i
    > stoliki poza budynkiem).

    Ale nadal się to liczy jako "lokal".

    Ustawa zakazuje "spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów".

    Jak wspominałem - obecny zapis w ustawie to szczyt głupoty nawet jak na
    naszych kochanych (p)osłów.

    PS: w ramach głupoty sejmu jako takiego nowe PDFy na stronie sejmu mają
    zablokowane kopiowanie tekstu... (a ta w ogóle to życzę Adobe trafienia
    meteoreytem - za format PDF).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 15. Data: 2005-06-28 19:35:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > mineralnej. Moim zdaniem zakaz powinien dotyczyć spożywania wszelkich
    > płynów z pojemników sugerujących, ze zawierają alkohol.

    Wiesz, żeby już być całkiem konsekwentnym należałoby zlikwidować
    'ogródki piwne' oraz wszelkie inne publiczne lokalne (zwłaszcza z
    tarasami itepe) w których istnieje możliwość zamówienia alkoholu (np.
    pizzerie, restauracje i wiele innych). Oraz stoiska z alkoholem w
    sklepach. I pokazywanie w telewizji (zwłąszcza publicznej) oraz kinach
    filmów z pokazanym piciem alkoholu... I tak dalej i tak dalej...

    Już więcej sensu miałoby zdelegalizownie szwendania się w miejscach
    publicznych w stanie "odmienionej świadomości" (hehe - drogówka latająca
    z alkomatami za przechodniami... ale byłby odlot...).

  • 16. Data: 2005-06-28 19:42:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d9s8pj$vrd$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > sklepach. I pokazywanie w telewizji (zwłąszcza publicznej) oraz kinach
    > filmów z pokazanym piciem alkoholu... I tak dalej i tak dalej...

    Ja się zastanawiam, na ile faktycznie to spożywanie jest szkodliwe. Na
    mnie osobiście żłopiący piwo obszczymurek, to raczej odstraszająco
    działa. Jak sobie pomyślę, do czego nadużycie prowadzi, to nie mam
    ochoty na nic powyżej kefiru. Tym nie mniej wracając do meritum jestem
    zdania, że ustawa w obecnym brzmieniu jest bezsensowna. Zakaz spożywania
    piwa z kartonu po soku jest dla mnie niezrozumiały.

> [...]
    latająca
    > z alkomatami za przechodniami... ale byłby odlot...).

    Wiesz, tylko granicę trzeba by było dość wysoko ustalić. może ludzie by
    ochłonęli i mniej nieszczęść by było.

  • 17. Data: 2005-06-28 19:43:24
    Od: pac <p...@a...com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > szkodliwe ze społecznego punktu widzenia. Picie w miejscu publicznym
    > wody mineralnej z butelki po wódce, czy wódki z butelki po wodzie

    Najszkodliwsze jest upijanie dzieci w szkolach za przyzwoleniem
    urzednikow. I to calkiem legalnie wykorzystujac fikcyjne przepsiy.

    Moim zdaniem zakaz powinien dotyczyć spożywania wszelkich
    > płynów z pojemników sugerujących, ze zawierają alkohol.

    A zwlaszcza pakowanie napojow dla dzieci w imitacje butelek alkoholowych.

  • 18. Data: 2005-06-28 19:44:27
    Od: pac <p...@a...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > stoliki

    > Zakaz nie dotyczy lokali gastronomicznych.

    Czyli kolejna fikcja jak z papierosami. Kazdy buc, absolutnie kazdy,
    moze wskazac palcem tutaj jest "lokal" i mamy juz legalnie.

  • 19. Data: 2005-06-28 19:46:07
    Od: pac <p...@a...com>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > punktach sprzedaży tych napojów".
    >
    > Jak wspominałem - obecny zapis w ustawie to szczyt głupoty nawet jak na

    czyli dalej twierdzisz ze koncerny nie staly za ta fikcja?

  • 20. Data: 2005-06-28 20:19:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d9s8dk$vkl$1@opal.futuro.pl>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >a ta w ogóle to życzę Adobe trafienia meteoreytem - za format PDF.

    Hm, to bardzo elegancki format. I naprawde bardzo przydatny. No chyba,
    ze chcialbys, zeby te dokumenty byly w .doc...

    TA