    From: AdamW <a...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spoldzielnia mieszkaniowa a podlaczenie TV Kablowej
    Date: Thu, 03 Feb 2005 15:19:24 +0100

    Witam,

    Mam problem ze spoldzielnia mieszkaniowa, ktora zarzadza moim blokiem.
    W bloku wszystkie mieszkania sa wlasnosciowe.

    Problem dotyczy podlaczenia do bloku telewizji kablowej.
    Podpieta jest linia TPSA, oraz dziala "provider" internetowy, ktory
    "wygral przetarg" na okablowanie i dostarczanie internetu.
    Jest cale okablowanie TV, jednak od 1,5 roku nie ma w bloku kablowki, a
    spoldzielnia zaslania sie raz koniecznoscia oddania drugiego skrzydla
    bloku, raz koniecznoscia przeprowadzenia glosowania wsrod mieszkancow
    (takiej koniecznosci nie bylo przy podplaczaniu TPSA i "dostawcy
    internetu"), generalnie sprawa jak stala tak stoi nadal i nie zapowiada
    sie zeby sie to zmienilo.

    Moje pytanie brzmi:
    Czy spoldzielnia moze w ten sposob nie dopuszczac TV Kablowiej?
    Czy bedac wlascicielem mieszkania mam jakies prawo domagac sie
    mozliwosci zalozenia kablowki?
    Co mozna ew. prawnie zrobic zeby ta sytuacje zmienic, na co sie powolac
    etc.?

    Nie wiem juz co mam robic. Glownie zalezy mi na dostepie do internetu,
    bo niestety to co w bloku jest, to InternetDSL podzielony na 30 osob.

    Bede wdzieczny za pomoc, bo juz powoli szlag mnie trafia.

    Takie "jaja" sa ze Spoldziela im. Staszica w Krakowie.

    Pozdrawiam
    Adam