  • Data: 2005-02-03 14:47:12
    Temat: Re: Spoldzielnia mieszkaniowa a podlaczenie TV Kablowej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AdamW napisał(a):

    > Czy spoldzielnia moze w ten sposob nie dopuszczac TV Kablowiej?

    A czy jakikolwiek operator kablowy wyraził zainteresowanie tym obiektem?

    > Czy bedac wlascicielem mieszkania mam jakies prawo domagac sie
    > mozliwosci zalozenia kablowki?

    Od kogo? Od spółdzielni? Spółdzielnia nie świadczy usług TVK

    > Co mozna ew. prawnie zrobic zeby ta sytuacje zmienic, na co sie powolac
    > etc.?

    Jeżeli znajdzie się jakiś operator chętny zainwestować w Wasze budynki,
    to on - na podstawie Prawa telekomunikacyjnego może negocjować warunki
    ze spółdzielnią. Od razu uswiadamiam, że jakiekolwiek "głosowania" nad
    wyborem operatora można sobie darować, ponieważ KAŻDY operator
    świadczący usługi o charakterze publicznym może świadczyć usługi na
    terenie swojej działalności, w szczególności w KAŻDYM bloku
    wielorodzinnym (niezależnie od tytułu własności), jeżeli chociaż jeden
    mieszkaniec wyrazi zainteresowanie akurat tą ofertą.

    M.