  • 1. Data: 2005-07-16 08:22:51
    Temat: Spółdzielnia - kto odpowiada za długi?
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Kto ponosi odpowiedzialność finansową w spółdzielni?
    Sytuacja wygląda konkretnie tak, że spółdzielnia produkcyjna jest
    likwidowana ponieważ nie przynosi dochodów i ma spore długi (komornik już
    działa). Jeżeli po wyprzedaży majątku spółdzielni nie zostaną zaspokojone
    wszystkie zobowiązania to co się z nimi dzieje ?

    Bardzo proszę o odpowiedź, ewentualnie o podpowiedź gdzie jej szukać.

    Olek

  • 2. Data: 2005-07-22 12:14:56
    Temat: Re: Spółdzielnia - kto odpowiada za długi?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    olo2 wrote:
    > Kto ponosi odpowiedzialność finansową w spółdzielni?
    Wydaje mi się, że członkowie do wysokości udziałów, ale nie jestem
    pewien. Sprawdź w prawie spółdzielczym.
    Fonon