  • 1. Data: 2005-07-16 03:30:34
    Temat: ==>ciMOSZEwicz i inni <== szokujace informacje
    Od: "cetus" <c...@p...net>

    W pazdzierniku 1991 r. otrzymalem taki oto list. Cytuje fragmenty: W zwiazku
    z pana publicznymi wypowiedziami nt. czolowych dzialaczy SDRP pragne umocnic
    pana w tym przeswiadczeniu..... Jestem emerytowanym oficerem i w latach
    50-tych oraz 60-tych zetknalem sie z podejrzana dzialalnoscia majora
    Cimoszewicza, plk. Millera z jedn. wojsk. 2546..... byl agentem tajnej
    policji sowieckiej..... to samo móglbym powiedziec o pewnym pulkowniku
    Naleczu, szefie tajnego wydzialu policyjnego..... Wiem takze, ze pewien
    podporucznik Mieczyslaw Kwasniewski z JW 1961 dokonal skrytobójczego zamachu
    na zycie plutonowego zawodowego, za to ze krytykowal on zbyt jawnie ówczesne
    stosunki polityczne w Polsce..... Sluchajac takich asów politycznych jak
    Leszek Miller czy Aleksander Kwasniewski, dochodze do wniosku, ze moga to
    byc synowie znanych mi zbrodniarzy..... Jezeli podejrzenia te sa prawdziwe,
    to wyniknac moga z tego powazne problemy dla wszystkich uczciwych ludzi
    naszego kraju. Niestety jestem juz dzisiaj starym czlowiekiem i nie moge
    sprawdzic swoich skojarzen i podejrzen..... prosze o unieszkodliwienie tej
    nadzwyczaj groznej mafii politycznej..... Jezeli dojde do przekonania, ze w
    naszym kraju mozna ujawnic publicznie zbrodnicze czyny bylego aparatu
    policyjnego, to dostarcze sporo nadzwyczaj interesujacego materialu
    dowodowego oraz ujawnie swoje nazwisko. Podpis: 1001.

    dc: http://mazowsze.kraj.com.pl/cimosz/beszta.shtml

  • 2. Data: 2005-07-16 05:45:42
    Temat: Re: ==>ciMOSZEwicz i inni <== szokujace informacje
    Od: yabby <y...@p...gazeta.pl>

    cetus napisał(a):

    A to co napisał wstyd przypominać .Wszechpolak ????
    Błoto zostało rzucone....

    Yabby

  • 3. Data: 2005-07-16 11:19:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cetus" <c...@p...net> napisał w wiadomości
    ..

    Z prawem to ma tylko tyle wspólnego, że popełniasz przestępstwo
    wysyłając ten spam. A powody tego opisałem Ci na pl.misc.militaria,
    gdzie wcześniej tego śmiecia wysłałeś. Nie będę się powtarzał.

  • 4. Data: 2005-07-17 01:21:16
    Od: poreba <d...@p...com>

    "cetus" <c...@p...net> niebacznie popelnil

    > W pazdzierniku 1991 r. otrzymalem taki oto list. Cytuje
    > fragmenty: [...]
    > oraz ujawnie swoje nazwisko. Podpis: 1001.

    29 lutego otrzymałem rónie ważny list, cytuję:
    "Jestem oficerem in spe służb. W swej pracy zetknąłem się z osobą
    podpisującą się na news 1001. Wiem, że osoba ta gwałciła kozy
    w zagrodzie Bozydara G, deprawowała nieletnie piesniami kozackimi
    i czynem, rozpijała sprowadzanym nielegalnie bez akcyzy denaturatem
    kler, zdradzała Naród ze Stefanem M. [...]
    Dodatkowo podobno istnieją dowody, że uprawiała miłość nekrofilną
    z osobą używającą adresu c...@p...net obrażając Kościół
    i Partię. Podejrzewam, że jest możliwe, iż obydwie osoby były
    na usługach faszystowskiej żydo-kapitalistyczej komuny sowiecko-
    monarchistycznej.
    Niestety, ze względu na młody wiek i stan umysłu nie mogę sprawdzić
    swoich podejrzeń. - podpis: 15003900"

    Co o tym sądzić Droga Redakcjo?

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2005-07-17 06:50:12
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    poreba napisał(a):

> [...]

    Historia ojca W. Cimoszewicza jest dość dobrze znana
    (przynajmniej tym, którzy chcą ją poznać).
    I nie jest to postać chwalebna.
    Ja wiem, że nikt sobie rodziców nie wybiera,
    ale troche to dziwne, że w wolnej Polsce
    tyle "świetlistych" postaci pochodzi z rodzin,
    w których zapał w budowaniu stalinizmu był ponadprzecietny
    (że przytoczę tylko D. Hubner, A. Michnika, czy W. Cimoszewicza).

    A tak na marginesie:
    Widziałem w TV jak prof. Winczorek skomentował werdykt prezydium
    komisji, twierdząc, że to nie jest takie oczywiste.
    Kilka dni wcześniej (chyba dla tej samej telewizji) twierdził,
    że to jest tak jasne, że on nie rozumie - jak ktoś może mieć
    wątpliwości. Nie dość że idiota, to jeszce pozbawiony choćby
    odrobiny wstydu.

    J.