  • 1. Data: 2005-07-16 08:01:09
    Temat: Odzyskanie pieniędzy.
    Od: Szatan <m...@o...pl>

    Witam mam problem.
    Pracowałem w firmie pracującej dla TP S.A. Zbierałem zamóweninia na
    różnego rodzaju usługi. Już nie pracuje tam około 3 miesięcy. Miały
    zostać mi wypłacone pieniądze za dostarczone zamówienia i nic do tej
    pory nie dotarło na moje konto? W umowie mam, że powinienem dostawć
    pieniądze za przyniesione zamówienia, a firma tłumaczy się, że dostane
    dopiero za realizacje zamówienia. Mam pytanie, jakie kroki powinienem
    podjać żeby odzyslać pieniądze? Do kogo mogę się zgłosić.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi na miala najlepiej.

  • 2. Data: 2005-07-16 10:30:09
    Temat: Re: Odzyskanie pieniędzy.
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Szatan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odzyslać pieniądze? Do kogo mogę się zgłosić.
    > Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi na miala najlepiej.

    Prawie wszystko zależy od tego jaką podpisałeś umowe z TPSA i co było w niej
    zawarte np ( wypłata wynagrodzenia następuje po zrealizowaniu zamówienia czy
    jakoś tak) , przeczytaj sobie dokładnie umowe ale z tego co wiem o TPSA oni
    tak właśnie piszą więc nawet w sądzie pracy Twoje sznse są znikome

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-16 10:49:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szatan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przede wszystkim wystawić im rachunek - który jest wezwaniem do zapłaty.
    A jak znam życie, to czekasz, aż oni to zrobią, bo się tak umówiliście.
    :-)

  • 4. Data: 2005-07-16 11:39:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Prawie wszystko zależy od tego jaką podpisałeś umowe z TPSA

    On nie pracował w TP więc nie ma z TP żadnej umowy.

  • 5. Data: 2005-07-16 15:05:34
    Od: Szatan <m...@o...pl>

    Dobra wiecie co przedstawię wam cała umowe:
    UMOWA ZLECENIE
    1. W terminie od dnia 24.01.2005 do dnia 30.06.2005 Zleceniodawca zleca,
    a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania usługę w postaci zbierania w
    imieniu Zleceniodawcy zamówień na produkty i usługi oferowane przez
    Telekomunikację Polską S.A.
    2. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Zleceniobiorcy uzależniona
    będzie od rodzaju pozyskanego zamówienia, ilości tych zamówień oraz
    ustalona zostanie w oparciu o tabelę stawek prowizyjnych obowiązującą w
    dniu rozliczenia ze Zleceniodawcą. Stronę dopuszczają możliwość
    częściowego rozliczania wynagrodzenia.
    3. Zleceniobiorca może wykonywać zlecone jemu czynności w dowolnym
    czasie. Zleceniobiorca może powierzyć wykonywanie zleconych mu czynności
    osobie trzeciej za zgodą Zleceniodawcy o odpowiada za jej działania jak
    za swoje własne.
    4. Zleceniobiorca zobowiązuje sie również do zachowania tajemnicy
    przedsiębiorstwa Zleceniodawcy i nie rozpowszechnia jakichkolwiek
    informacji dotyczących Zleceniodawcy, do których będzie miał dostęp z
    tytułu wykonywanego zlecenia, tak w czasie trwania umowy, ja i po jej
    ustaniu.
    5. Niniejsza umowa może zostać zmieniona w formie aneksu pisemnego umowy.
    6. Sprawy nie uregulowane niniejszą umową normowane są przepisami
    Kodeksu Cywilnego.
    7. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym
    dla każdej ze stron.
    8. Wynagrodzenie zleceniobiorcy będzie przelewane na konto bankowe nr...

    Pracowałem dla podwykonawcy Tpsy, tak więc muszę od nich odzyskac
    pieniądze. Może Inspekcja Pracy coś pomoże?
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-16 15:28:02
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    obowiązującą w
    > dniu rozliczenia ze Zleceniodawcą. Stronę dopuszczają możliwość

    To ciekawe. A jak w dniu rozliczenia stawki będą wynosić 0? Z umowy
    nie wynika, aby były one ustalone.

    > Pracowałem dla podwykonawcy Tpsy, tak więc muszę od nich odzyskac
    > pieniądze. Może Inspekcja Pracy coś pomoże?

    Inspekcja pracy zazwyczaj pomaga tylko pracownikom.