    From: Aldona<s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spółdzielnia Mieszk mnie wykończy...co robić???
    Date: Mon, 20 Oct 2003 13:32:45 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Nigdy sie jeszcze nie zawiodłam ... wiec i teraz liczę na fachową
    pomoc. Otóż posiadam mieszkanie własnościowe spóldzielcze z księga
    wieczystą. Chciałabym przekształcic wieczystą dzierżawę we wlasność ...
    ale spóldzielnia co chwilę kladzie kłody pod nogi!!! Wiekszosc
    mieszkancow zlozyla juz odpowiednie dokumenty w spółdzielni,
    prosilismy między innymi o poruszenie tego tematu na sesji rady
    miejskiej ... nikt nie chce zająć się tą sprawą! Jedyna osoba to Pan
    Senator Adam Biela, który przedstawił całą sprawę naszym radnym ...
    ale dalej zostaliśmy sami! Termin rozpatrzenia sprawy przez Radę
    Miejska jest przekładany z miesiąca na miesiąc! Dzisiaj na klatce
    pojawiło się obwieszczenie: cyt"zmiana prawa do gruntu na własność
    nie będzie już możliwa".
    A spółdzielnia buduje nowe bloki (nie remontując naszych, w wielu
    naprawach mieszkańcy wyręczają spółdzielnię!), gdzie kupuje się
    mieszkanie razem z gruntem!!! A nam NIE WOLNO!!! W 2004r.
    będziemy już w UE gdzie nie istnieje pojęcie "dzierżawy gruntu"! Co
    mamy jeszcze zrobić? Gdzie sie udać? Proszę pomóżcie!

    -> http://usenet.pomocprawna.info