  • Data: 2003-10-20 21:56:32
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszk mnie wykończy...co robić???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Oct 2003, Aldona wrote:
    [...]
    >+ ale spóldzielnia co chwilę kladzie kłody pod nogi!!! Wiekszosc
    >+ mieszkancow zlozyla juz odpowiednie dokumenty w spółdzielni,

    !$@@$%%#@, (#%^@@$, @$#@$^! !
    Większość złożyła, tak ?
    WIĘKSZOŚĆ ??
    I ta WIĘKSZOŚĆ nie wie czy nie chce wiedzieć że na Walnym
    Zgromadzeniu to ONA (większość) ma coś do gadania ??
    Jasne, ale komu by się chciało iść ;>

    >+ ... nikt nie chce zająć się tą sprawą!

    ...przede wszystkim sami spółdzielcy. MSZ oczywiście :)

    >+ ale dalej zostaliśmy sami! Termin rozpatrzenia sprawy przez Radę
    >+ Miejska

    Czekaj, to kto wam w końcu "kłody kładzie" ?
    Bo jak ty spółdzielni od miasta nie odróżniasz, to ja się
    profilaktycznie wycofuję z wątku - jak zaczniesz machać
    maczugą na oślep to możesz i mi przywalić...

    pozdrowienia, Gotfryd