  • Data: 2003-10-20 19:03:36
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszk mnie wykończy...co robić???
    Od: "Mecenas" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A dlaczego chcesz przekształcić własnościowe prawo do lokalu na odrębną
    własność?
    Czyżbyś miała za dużo pieniędzy?
    Przecież to kosztuje, a spóldzielnia by móc przekształcic musi wpierw
    uregulować sprawy własnościowe gruntu. Najczęściej spółdzielnia jest
    użytkownikiem wieczystym, a przekształcenie kosztuje, chyba że gmina
    (miasto - Rada Miejska) udzieli zgody na wysoka bonifikatę. Wówczas jest to
    opłacalne dla cżłonków spółdzielni.

    Przecież własnościowe prawo w niczym nie przeszkadza w obrocie tym prawem.

    Pozdrawiam

    Michał