  • Data: 2003-10-21 13:01:05
    Temat: Re: Spółdzielnia Mieszk mnie wykończy. ..co robić???
    Od: Aldona<s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlaczego takie bzdury piszesz!!! Jak to nie odróżniam??!! A jaka jest
    procedura... to spoldzielnia musi wystąpic do miasta, i miasto jej
    sprzedaje grunt (z bonifikata czy bez, wszystko jedno!) ...a pozniej
    spoldzielcy pokrywaja koszty tejze zmiany!
    Spółdzielca utrzymuje cała ta bandę nierobów ... ze sie tak brzydko
    wyraze ... WIEC ZYCZE SOBIE ABY SPOLDZIELNIA TRAKTOWALA
    WSZYSTKICH ROWNO! A W CHWILI OBECNEJ MOJA SPOLDZIELNIA
    IGNORUJE WSZYSTKICH ... pan prezes musi jakos przetrwac ...ma
    TYLKO 2 lata do emerytury!

    -> http://usenet.pomocprawna.info