  • 1. Data: 2004-05-26 11:29:44
    Temat: Spodziewam sie dziecka- co mi przysluguje?
    Od: "nina" <a...@t...pl>

    Witam.

    Wlasnie dowiedzialam sie ze jestem w ciazy-super( !!), ale jest kilka
    spraw,ktore mnie w zwiazku z tym nurtuja.
    Od 31.01.04 nie pracuje (w sumie przepracowalam dotychczas 2,5 roku).od
    01.06. zaczynam prace na 1/2 etatu w markecie na kasie.Obawiam,ze jak teraz
    przyznam sie ze jestem w ciazy,pracodawca podziekuje mi i zrezygnuja ze
    mnie.Dodatkowo pobieram rente socjalna z ZUS z tytulu niezdolnosci do pracy
    ( mam II gr.inwalidzka przyznana na stale).Mamy juz z mezem jedno
    dziecko.Chcialam sie dowiedziec,czy przysluguja mi jakies srodnki
    finansowe,o przyznanie ktorych moglabym sie starac w ZUS lub Opiece
    Spolecznej?Czy nie pracujac mam szanse ubiegania sie o
    maciezynskie,wychowawcze? Maz jest przedstawicielem handlowym i ma wlasna
    dzialalnosc i nasz wspolny dochod na rodzine nie przekracza obecnie1200
    brutto.

    Pozdrawiam
    Nina